امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64659
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 08 شهریور 1396 - 19:56 | | ارسال توسط :

تقویت ایمان و معرفت مهم ترین پیام عید قربان است

نماینده ولی فقیه در لرستان عید قربان را عید عبادت و بندگی خواند و گفت: مهم ترین پیام عید قربان تقویت ایمان و معرفت است.

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد،با اشاره به وجود دو عید قربان و غدیر و روز مهم عرفه و مباهله در این ماه بیان داشت: وجود این مناسبتها اهمیت ماه ذی الحجه را می رساند.

وی عرفه را فرصتی برای خودسازی و تهذیب نفس عنوان کرد و افزود: پیامبر(ص) می فرماید در این ماه بین خودتان و خدای خویش اصلاح کنید.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به محتوای دعای عرفه خاطرنشان کرد: محتوای غنی این دعا سراسر درس خداشناسی بوده است و از فرصت های این روز باید در راستای دعا و نیاش بهره مند شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه از اعمال مهمی که در روز عرفه تأکید شده است، قرائت دعای عرفه است، اظهار داشت: در روایات مختلف به قرائت این دعا سفارش فراوان شده است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به عظمت روز عرفه اشاره و عنوان کرد: در این روز هر چه می خواهید از خداوند متعال طلب کنید و در جهت تقرب به خداوند گام بردارید.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عید قربان را عید عبودیت و بندگی عنوان کرد و افزود: عید قربان فرصتی مناسب برای بازگشت به خویشتن، رهایی از هوای نفس و  تقرب به خدای متعال است.

گفتنی است، نماز عید سعید قربان، روز جمعه، ساعت هشت صبح، به امامت حجت الاسلام والمسلمین  سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد اقامه می شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.