امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70472
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 25 آبان 1396 - 12:47 | | ارسال توسط :

تلاش برای اعزام رکابزنان به کاپ جهانی کانادا و بلاروس

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری از تلاش برای اعزام رکابزنان به کاپ جهانی کانادا و بلاروس و تعیین تکلیف سرمربی تیم استقامت در چند روز آینده خبر داد.

به گزارش بابل نوین،محسن سلگی پیرامون برنامه‌های پیش روی تیم های دوچرخه‌سواری پیست و جاده کشورمان گفت: ما مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داریم، مسابقات جاده به میزبانی میانمار و رقابتهای دوچرخه سواری پیست در مالزی برگزار می شود.

وی ادامه داد: قبل از آن در تلاشیم تا زمینه حضور یک نماینده را در ورلد کاپ جهانی پیست کانادا فراهم کنیم. همین طور  در نظر داریم تا با برنامه ریزی و در صورت موافقت در کمیته فنی فدراسیون تیم را به کاپ جهانی بلاروس اعزام کنیم.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در خصوص انتخاب سرمربی نیمه استقامت و استقامت بزرگسالان و زمان معرفی گزینه فدراسیون نیز گفت: به زودی تکلیف انتخاب سرمربی تیم ملی در این بخش مشخص خواهد شد.

وی بیان داشت: ما مدتهاست که روی جوانان و نوجوانان دوچرخه سوار نگاه ویژه ای داریم. آنها را به اردوهای تیم ملی دعوت کرده ایم و اردوهای نیمه استقامت واستقامت را برای این رده سنی تشکیل داده ایم.

سلگی تصریح کرد: ما مجددا برنامه هایی برای این رده سنی داریم. قرار است اردوهای تیم در این رده تشکیل شود و برای اردوهای تیم برای بخش سرعت بانوان نیز برنامه داریم.

وی در پایان گفت: هدفمان این است که بتوانیم پشتوانه خوبی را برای دوچرخه سواری بسازیم و نفراتی را از بین این وزشکاران برای آینده تیم های ملی پیدا کنیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.