امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 87303
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر, فرهنگ و هنر, گالری عکس تاریخ انتشار : 24 آذر 1398 - 15:07 | | ارسال توسط :

تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه در بابل+ تصاویر

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه شهرستان بابل برگزار شد.

به گزارش بابل نوین، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه بابل یکشنبه ۲۴ آذر در اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.

محمدی‌فیروزجایی رییس اداره فرهنگ و ارشاد بابل در ابتدای این مراسم اظهار کرد: اصحاب رسانه ما جمعی از بسیجیان هستند، رسانه و بسیج دو جریانی در کشور هستند که تولید فکر و اندیشه می‌کنند و انسجام و وحدت آنها برای جامعه برکت، خیر و سعادت خواهد داشت، همچنین اختلاف بین آنها آسیب می‌زند، از این رو با آرمان‌ها و راه امام تجدید میثاق می‌کنیم.

وی ضمن تشکر از حسین‌پور، مسئول سابق بسیج رسانه بابل افزود: شهرستان از این‌رو در استان پیشرو بود که به اهمیت فعالیتی سازنده  و متعهدانه در فضای مجازی  واقف شد و آن را ایجاد کرد و حتی در ۴۰امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام روحانی امام‌جمعه بابل، کمیته‌ای ویژه‌ای را به نام کمیته فضای مجازی در دوران دهه فجر تشکیل دادند، زیرا ما باور داریم همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید از همه ظرفیت‌ها در راستای اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنیم، این نگاه را همه دلسوزان در سطح شهرستان دارند.

محمدی‌فیروزجایی در پایان سخنان خود تصریح کرد: از جناب حسین‌پور بابت زحماتی که در این مدت کشیدند تشکر می‌کنیم، جناب رفیعی هم جوان بسیار خوش‌فکری است که انشالله اتفاق‌های خوبی را رقم خواهد زد، به یاد داشته باشیم بسیجیان در  اضل نیروهایی هستند  که در مسیر نظام حرکت می‌کنند و وحدت بین تمام اقشارو صنوف را رقم می‌زنند.

در ادامه، عبدالمهدی حق‌شناس اظهار کرد: تغییر و تحول در هر سازمانی وجود دارد به ویژه در نیروی انسانی که مهم‌ترین رکن هر سازمان، همین سرمایه‌های انسانی هستند، در بسیج رسانه نیز دوستان واقعا زحمت می‌کشند و همه جا پای کار انقلاب، نظام و مسئولان هستند اما شاید خیلی از ما مسئولان کمتر دیده شوند.

وی افزود: از جناب حسین‌پور جهت اقداماتی که انجام دادند تشکر داریم و از جناب رفیعی هم انتظار داریم جذب حداکثری در حوزه فعالان رسانه‌ای را مدنظر قرار دهد، بسیج رسانه یعنی استفاده از تمام ظرفیت های موجود درراستای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دراین راستا این سازمان در گام بعدی در جهت جذب حداکثری و استفاده از توانمندسازی رسانه ها گام برداشته است و امید دارد بتواند در کنار خانه مطبوعات به سازماندهی فضای رسانه ای در استان بپردازد.

بخش بعدی این مراسم با سخنان روح‌الله رفیعی کشتلی مسئول جدید بسیج رسانه شهرستان بابل همراه بود، وی اظهار کرد: سعی بنده بر این است که از همه ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف بسیج رسانه استفاده کنم و رسالتی که برعهده‌ام است را به درستی انجام دهم.

این مسئول افزود: این سخن مقام معظم رهبری که اگر رهبر انقلاب نبودند، رییس فضای مجازی کشور می‌شدند، به خوبی اهمیت رسانه و به ویژه فضای مجازی را برای ما روشن می‌سازد، زیرا فضای مجازی یکی از راه‌های نفوذ دشمنان است و در درگیری‌های اخیر نیز شاهد بودیم که دشمنان تمام تلاش خود را برای به کارگیری این فضا و نفوذ از طریق آن داشتند.

رفیعی در پایان گفت: بسیج رسانه به معنی صرفا هبرنگار بودن نیست، همین که در رسانه‌ای فعال باشیم کافی نیست، بلکه باید بسیجی‌وار در این عرصه قدم برداریم، خودجوش و آتش‌به‌اختیار بودن مهم و اصل است.

گفتنی‌است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از عین‌الله حسین‌پور مسئول سابق بسیج رسانه بابل، روح‌الله رفیعی کشتلی، کارشناس ارشد مدیریت و از فعالین حوزه فرهنگی و رسانه‌‍ای شهرستان، به عنوان مسئول جدید معرفی شد.

 

تهیه و تنظیم خبر: سمانه صالح طبری

عکاس: ایلیا مهدی‌نژاد

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.