امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 87316
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, انتخابات, سخن سردبیر, سیاسی, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 29 آذر 1398 - 15:26 | | ارسال توسط :

دولت به حل مشکلات مردم بپردازد/ شورای نگهبان قاطعانه و با اقتدار کامل عمل کند

امام جمعه بابل گفت: رهبر انقلاب مخالف بی‌ثباتی در کشور هستند، دولت با قاطعیت به حل مشکلات بپردازد و هیات نظارت شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها قاطع و با اقتدار عمل کند.

 

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه دارالمومنین بابل با اشاره به وضعیت تایید صلاحیت‌های کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این روزها برخی افراد فضاسازی‌هایی در رسانه‌ها و فضای مجازی در مورد جایگاه شورای نگهبان کرده از وضعیت تایید صلاحیت‌ها نگرانند، جوسازی و فشار انجام می‌دهند که امری ناپسند است.

وی افزود: بعضی از دهان‌ها برای فضاسازی هستند که شورای نگهبان افراد ناشایست را رد صلاحیت نکند و آن‌ها از این روزنه وارد مجلس شورای اسلامی شوند، حتی شنیده شده است که یکی از این افراد گفت ما رای را به مردم بسپاریم و اینکه چه کسی صلاحیت دارد یا ندارد را به مردم بسپاریم ولو به شمر رای بدهند!

امام جمعه بابل ادامه داد: این‌گونه حرف‌ها و منطق‌ها بسیار سخیف است،سابقه چهل ساله انقلاب نشان می‌دهد که مردم صادقانه رای می‌دهند اما چهره‌های خبیثی هستند که مردم آن‌ها را نمی‌شناسند، اولین رئیس‌جمهور کشور عنصر خبیثی بود که مردم او را نمی‌شناختند و مدتی بعد این فرد خبیث با لباس زنانه از کشور گریخت.

این مسئول تصریح کرد: برخی از افراد با اینکه می‌دانند اقل صلاحیت‌های ورود به مجلس را ندارند اما عامدا برای بالا بردن آمار تعداد ردصلاحیت و هزینه تراشیدن برای نظام اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند و بلوا به راه بیاندازند! هیات نظارت قاطعانه، با قوت و اقتدار کامل طبق قانون عمل کند و از هجمه‌ها نگران نباشد، بسیاری از افراد تا رای گرفتند و وارد مسئولیت شدند ماهیت درونی خودشان را نشان ددادند، با این منطق ۲۷۰ شمر اگر وارد مجلس شوند چه بلایی سرمردم می‌آوردند؟!

حجت‌الاسلام روحانی گفت: همه کشورها راهکاری برای نامزد شدن دارند و به هر کس اجازه نمی‌دهند، در بسیاری از کشورها باید تا ۱۰ هزار نفر از نخبگان رای جمع کند تا بین افراد سره از ناسره شناخته شود، مشاهده کردید در گذشته عنصر نفوذی زن در مجلس شورای اسلامی حتی برای شورای نگهبان هم محرز نشد، چه کسی این دسته از افراد را به مجلس راه داد؟

وی تاکید کرد: شورای نگهبان با قاطعیت کامل وارد عمل شده و با وسواس کامل صلاحیت‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

خطیب جمعه بابل با اشاره به تحرکات دشمن در زمینه از بین بردن ساختار دولت در کشور و ایجاد هرج و مرج افزود: دشمن با یک پروژه بی‌دولت‌سازی در کشورهای محور مقاومت در حال کار است، منظور از بی‌دولت‌سازی از کار انداختن حیثت حقوقی است تا دولت به درستی مستقر نباشد، فقط امور روزمره را انجام و صلابت را از آن بگیرد.

روحانی ادامه داد: مشابه این پروژه علیه دولت سعد حریری را دو متحد او انجام دادند، پروژه بی‌ثباتی در این کشور به‌دنبال گرفتن قدرت محور مقاومت است چون دولتی نیست تمام مصیبت‌ها را در این کشورها در جریان بیندازند تا دولت قدرتمندی تصمیم نگیرد، این روزها در جهموری اسلامی ایران درصدد هستند این کار را انجام دهند.

وی اذعان کرد: عاملان این پروژه دوستان و همپیمانان دولت کنونی هستند تا دولت وادار به استعفا شود، همان پروژه را در عراق و لبنان بوجود بیاورند و هرج و مرج اتفاق بیافتند، اگر چه ما گلایه‌مند از برخی از تصمیمات دولت هستیم و انتقاد داریم اما بدانیم برخی دنبال استعفای دولت و هرج و مرج هستند.

امام جمعه بابل یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در مرداد ۱۳۹۷ فرمودند آن‌ها که می‌گویند دولت باید برکنار شود سربازی دشمن را انجام می‌دهند، دولت باید سرکار بماند و وظایف خود را در رفع مشکلات مردم انجام دهند، دولت با روش جهادی و اقتصاد مقاومتی بر اساس راهکارهای مقام معظم رهبری کارها را انجام دهد.

حجت‌الاسلام روحانی تاکید کرد: رهبر انقلاب مخالف بی‌ثباتی در کشور هستند، دولت با قاطعیت به حل مشکلات بپردازد و دولت با مجلس مقتدری که با رای شما در اسفند ماه روی کار خواهد آمد برای حل مشکلات مردم تلاش کند.

این مسئول در پایان گفت: از فرصت ارزشمند شب یلدا و سنت‌هایی که گذشته تا به امروز بر گرفته از سنت الهی است تا گرما بخش زندگی خانواده ها باشداستفاده کنید البته این روزها فیلمی به نام منطقه پرواز ممنوع در حال اکران است، فیلمی ارزشی برای کودکان و نوجوان که به خانواده‌ها توصیه می‌کنم آن را ببینند.

 

انتهای پیام/

تنظیم خبر: روح‌اله قلی‌پور

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.