امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55292
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 03 اردیبهشت 1396 - 9:55 | | ارسال توسط :

توسعه مشارکت های مردمی در امر مبارزه با اعتیاد یک ضرورت است

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران پیشگیری را امری موثر در مسیر مبارزه با اعتیاد دانست و گفت: آموزش های آگاهی بخش٬ در تحقق اهداف پیشگیرانه بسیار موثر است.

به گزارش بابل نوین، ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان٬ با اشاره به اهمیت و تاثیر مبارزه مردم محور و اجتماع محور٬ افزود: توسعه مشارکت های مردمی در امر مبارزه با اعتیاد یک ضرورت است، لیکن نباید دولت محور باشد.

استاندار مازندران با اشاره به این که هنر سیاستگذاران امر مبارزه با اعتیاد٬ جلب و تشویق نیروهای اجتماعی، تشکل های مردمی و خیرین برای پیوستن به صف مقابله گران با این آسیب اجتماعی است٬ گفت: هر چه فعالیت تشکل های مردمی و خیرین در شهرستان ها افزایش یابد ظرفیت های بزرگ تری در این مسیر گام خواهند گذاشت.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: رسانه ها٬ صدا و سیما و نهادهای فرهنگی و تبلیغی باید در حوزه پیشگیری جدی تر وارد میدان شوند.

فلاح با اشاره به این که انجام اقدامات فرهنگی در مبارزه با اعتیاد بسیار امید بخش است و باید تقویت شود٬ گفت: کمیته های زیر مجموعه شورا٬ برنامه نهایی سال ۹۶ خود را تا پایان اردیبهشت ماه ارائه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.