امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55293
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 03 اردیبهشت 1396 - 10:00 | | ارسال توسط :

مکان سخنرانی قالیباف درمازندران تغییر کرد

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات رئیس جمهوری در مازندران از تغغیر مکان سخنرانی محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ساری از آستانه مبارکه امامزاده یحیی(ع) به مسجد جامع ساری خبر داد.

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، امین یاوری طی گفت‌وگویی از تغییر مکان سخنرانی محمدباقر قالیباف شهردار تهران در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم خبر داد و اظهار کرد: سخنرانی شهردار تهران در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم قبل از قطعی شدن کاندیداتوری قالیباف در مکان آستانه متبرکه امامزاده یحیی (ع) ساری برنامه‌‌ریزی شده بود.

وی با اشاره به اینکه با ابلاغیه اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران مبنی بر ممنوع بودن تبلیغات، سخنرانی حامیان، نصب بنر و… له یا علیه کاندیدای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستاها در امامزادگان و بقاع متبرکه افزود: سخنرانی برنامه‌ریزی شده قالیباف در آستانه مبارکه امامزاده یحیی ساری به مسجد جامع ساری تغییر مکان داده است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف تصریح کرد: همچنین دیدار با خانواده شهیدان عبوری، شهدای مدافع حرم، علما و مراجع را از دیگر برنامه‌های شهردار تهران در ساری است.

گفتنی است، قالیباف ساعت ۱۷ یکشنبه در مسجد جامع ساری سخنرانی می‌کند./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.