امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 37976
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 11 آذر 1395 - 13:59 | | ارسال توسط :

تکفیری ها درصددند تا شکل تحریف شده اسلام را به دنیا معرفی کنند

مدیر حوزه های علمیه هرمزگان گفت: تکفیری ها و حامیان آنان درصدد هستند که شکل تحریف شده اسلام را به دنیا معرفی کنند، بنابراین علمای جهان اسلام باید اسلام ناب محمدی را به جهانیان بشناسانند.

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام روح الله مختاری مدیر حوزه های علمیه هرمزگان با اشاره به نقش علما در مقابله با تکفیری ها، گفت: همه علمای اسلام باید دست به دست هم دهند و ثابت کنند که تکفیری ها مسلمان نیستند و بویی از اسلام نبرده اند.

وی افزود: علما معتقدند که بیداری اسلامی در سایه وحدت امت اسلامی و مبارزه با افراطی‌گری و امر تکفیری به پیش خواهد رفت و این موانع را کنار خواهد زد.

مدیر حوزه های علمیه هرمزگان بر نشر اسلام اصیل در میان ملت ها، توسعه تفکر اسلامی و دور کردن هرگونه شبهه از آن، و همچنین ارائه راه های حمایت از اسلام محمدی (ص) و وحدت پیروان آن تاکید کرد.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به وضع کنونی بیداری اسلامی، گفت: اوضاع بیداری اسلامی رضایت بخش است و سبب نگرانی آمریکا و اسرائیل شده است.

وی به تلاش تکفیری ها در خدشه دار کردن چهره اسلام اشاره داشت و تصریح کرد: امروز مشکل بزرگ، انحرافی است که مدعیان پیروی از اسلام دچار آن شده اند و با تکفیر، چهره زیبای اسلام را خدشه دار می کنند.

مدیر حوزه های علمیه هرمزگان با اشاره به آیات قرآن درباره سنت الهی در مقابله با ظالمان، کافران و مستکبران بیان کرد: در طول تاریخ همواره دشمنان تلاش کردند تا بر امت اسلام مسلط شوند اما این امت با توکل به خدا خود را حفظ کرده است و خواهد کرد.

وی با اشاره به تلاش جهان غرب، آمریکا و اسرائیل برای ضربه زدن به بیداری اسلامی ابراز داشت: در نتیجه شاهد فعال شدن تکفیری ها و تلاش برای کشتار مسلمانان هستیم، آنان می خواهند تصویری زشت از بیداری اسلامی ترسیم کنند.

حجت الاسلام مختاری گفت: تکفیری ها و حامیان آنان درصدد هستند که شکل تحریف شده اسلام را به دنیا معرفی کنند، اما ما باید اسلام واقعی را که همان اسلام ناب محمدی است، معرفی و علمای اسلامی باید همکاری هایی در این زمینه داشته باشند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.