امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61053
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 19 تیر 1396 - 17:42 | | ارسال توسط :

تکلیف ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام بزودی مشخص خواهد شد

به گزارش بابل نوین، علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه دیدار با دوغو پرینچک رییس حزب وطن ترکیه در جمع خبرنگاران در مورد زمان انتخاب رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: تکلیف ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در آینده نه چندان دور مشخص می‌شود. وی افزود: ما منتظریم تا […]

به گزارش بابل نوین، علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه دیدار با دوغو پرینچک رییس حزب وطن ترکیه در جمع خبرنگاران در مورد زمان انتخاب رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: تکلیف ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در آینده نه چندان دور مشخص می‌شود.

وی افزود: ما منتظریم تا ببینیم تصمیم نظام در این مورد چیست؛ بی تردید، مجمع یک جایگاه بسیار مهمی در نظام دارد و نهادی است که برای مشورت مقام معظم رهبری بر اساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی تشکیل شده است.

ولایتی با اشاره به ادامه فعالیت این مجمع تصریح کرد: انشاء‌الله در آینده شاهد این خواهیم بود که مجمع تشخیص مصلحت نظام با قوت و قدرت کار خودش را ادامه دهد.

وی همچنین در مورد قرارداد نفتی توتال با کشورمان، اظهار داشت: هر قراردادی که اساس آن قانون و در چارچوب روابط میان کشور‌ها و موسسات قانونی دیگر باشد باید روند قانونی خود را طی کند و به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

ولایتی با بیان اینکه باید شفافیت قرارداد‌ها رعایت شود خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس با دقت نسبت به این مساله رسیدگی کند و آنچه خیر و صلاح کشور است صورت گیرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.