امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61052
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 19 تیر 1396 - 17:41 | | ارسال توسط :

هجمه‌ها علیه سپاه پیش پا افتاده است

به گزارش بابل نوین، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه سومین همایش ملی تجلی اخلاص و در جمع خبرنگاران در واکنش به هجمه‌های صورت گرفته علیه سپاه، اظهارداشت: معمولا هر وقت سپاه قدرتمند عمل می‌کند و از منافع ملت و انقلاب در مقابل قدرت‌های بزرگ دفاع می‌کند که سرشت و طبیعت سپاه است؛ مورد هجمه‌ […]

به گزارش بابل نوین، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه سومین همایش ملی تجلی اخلاص و در جمع خبرنگاران در واکنش به هجمه‌های صورت گرفته علیه سپاه، اظهارداشت: معمولا هر وقت سپاه قدرتمند عمل می‌کند و از منافع ملت و انقلاب در مقابل قدرت‌های بزرگ دفاع می‌کند که سرشت و طبیعت سپاه است؛ مورد هجمه‌ استکبار جهانی و امتداد داخلی آن قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این یک واقعیت است که جریان دارد و تمام شدنی هم نیست. سپاه هم خود را در این میدان بزرگ تقابل با دشمنان می‌بیند و استقامت و تحملش برای عبور از این مسائل را دارد.

جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: ما به راه خود که همان ساختن یک قدرت نفوذناپذیر و شکست ناپذیر برای جامعه اسلامی ادامه می‌دهیم که راه همان دفاع از مظلومان، مستضعفان جهان اسلام و گرفتن حق آنان از سلطه‌گران است.

سردار سلامی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: مسیرمان برای پیشرفت کشور به سمت قله‌های بزرگ ادامه دارد و این هجمه‌ها علیه سپاه از نظر ما موضوعات بسیار پیش پا افتاده و ناچیز است و ما به آن‌ها توجهی نمی‌کنیم چراکه آن‌ها را مانعی برای حرکت خود نمی‌بینیم. اساسا سپاه عادت دارد به مسائل کوچک نگاه نکند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.