امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70823
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 27 آبان 1396 - 13:37 | | ارسال توسط :

تیم ملی تکواندو راهی چین می شود/ محمدی جایگزین رجبی شد

اعضای تیم ملی تکواندو در حالی فردا یکشنبه تهران را به مقصد ووشی چین ترک می کند که به نظر سرمربی تیم ملی در سنگین وزن یک جابجایی صورت گرفت.

به گزارش بابل نوین،در حالی که پیش از این سرمربی تیم ملی تکواندو اسامی نفرات اعزامی به رقابتهای انتخابی گرند اسلم در چین را با حضور سعید رجبی در وزن ۸۰+ کیلوگرم اعلام کرده بود، اما در لیستی که امروز اعلام شده، نامی از وی دیده نمی شود.

احمد محمدی که در زمان برگزاری مسابقات انتخابی مشکل ساز شده بود، جایگزین سعید رجبی شد تا تیم مردان با ترکیب حمیدرضا هادیان، هادی تیران ولی پور، ابراهیم صفری، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، سروش احمدی، مهدی خدابخشی، عرفان ناظمی و احمد محمدی راهی چین شود.

در بخش زنان ناهید کیانی، سودابه پورصادقی، پریسا جوادی، مهسا پورمیرزا ، مبینا بابالو، فاطمه مصطفایی و زهرا پوراسماعیل به به این رقابتها اعزام می شوند. همچنین با درخواست سه نفر از قهرمانان و موافقت سازمان تیم های ملی و کادر فنی بهزاد ایلخانی، ملیکا میرحسینی و زهرا شیدایی نیز به این مسابقات اعزام می شوند.

 نخستین دوره مسابقات گرند اسلم تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر «ووشی» چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد که به قهرمان مسابقات ۷۰ هزار دلار، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار و نفر سوم ۱۰ هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.

منبع:مهر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.