امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57722
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 01 خرداد 1396 - 19:35 | | ارسال توسط :

جدیدترین اخبار از شرایط قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان اطلاعیه‌ای را درباره باشگاه‌های که دارای پروند محکومیت قطعی با وضعیت مشخص هستند صادر کرد.

به گزارش بابل نوین، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان اطلاعیه‌ای را درباره باشگاه‌های که دارای پروند محکومیت قطعی با وضعیت مشخص هستند صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

مطابق اطلاعات حاصله از دپارتمان بین‌الملل و نیز پاسخ استعلام‌های صورت گرفته از فیفا، لیست پرونده‌های مربوط به دعاوی مطرح شده علیه باشگاه‌های ایرانی در مراجع بین‌المللی و همانگونه که در اینجا مشخص است، تعدادی از پرونده‌ها در جریان رسیدگی در فیفا یا دیوان بین‌اللمللی داوری برای ورزش (CAS) هستند. همچنین تعدادی منجر به صدور رأی قطعی شده‌اند که آخرین وضعیت برخی از آنها برای فدراسیون فوتبال مشخص نیست و مطابق مصوبه هیئت رئیسه فدارسیون، باشگاه‌هایی که دارای پرونده محکومیت قطعی در مراجع بین‌المللی هستند، از ثبت هرگونه قرارداد اشخاص خارجی محروم شده‌اند.

لذا باشگاه‌هایی که دارای پرونده محکومیت قطعی با وضعیت نامشخص بوده، موظف هستند مستندات مستدل خود از قبیل دلیلی دال بر مختومه شدن پرونده، مصالحه با طرف دعوی، اعتراض در وقت مقرر و ارجاع به دیوان بین‌المللی داوری برای ورزش (CAS) و غیره را برای روشن کردن وضعیت پرونده های خود را از طریق دبیرکل فدارسیون تحویل کمیته وضعیت بازیکنان کنند تا در خصوص مورد اتخاذ تصمیم گرفته شود./م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.