امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62028
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 02 مرداد 1396 - 10:15 | | ارسال توسط :

جریان اصولگرایی با تغییرات اساسی به توسعه حداکثری دست پیدا کند

به گزارش بابل نوین،منیره نوبخت عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره پیشنهاد بازسازی جریان اصولگرایی اظهار داشت: هر جریان فکری و سیاسی که ادعای دغدغه مندی مسائل اجتماعی و مدیریتی جامعه را دارد لازم است که مورد بازسازی قرار بگیرد. وی با اشاره به اینکه جریان اصولگرا نیز مبتنی بر اصول و ارزشهای […]

به گزارش بابل نوین،منیره نوبخت عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره پیشنهاد بازسازی جریان اصولگرایی اظهار داشت: هر جریان فکری و سیاسی که ادعای دغدغه مندی مسائل اجتماعی و مدیریتی جامعه را دارد لازم است که مورد بازسازی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه جریان اصولگرا نیز مبتنی بر اصول و ارزشهای مستحکمی قرار دارد، ادامه داد: اگر جریان اصولگرایی مورد بازنگری قرار نگیرد نمی‌تواند به توفیق شایسته ای دست یابد.

نوبخت تصریح کرد: اصولگرایان اهداف خود را بر مبنای ارزش های انقلاب اسلامی، قانون اساسی و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی پایه ریزی کرده اند و این مسائل از اصول ثابت آنهاست.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به این مسئله که موفقیت احزاب با نوسازی تاکتیک و رویکردها رابطه مستقیمی دارد بیان داشت: مهم‌ترین مسئله در شرایط فعلی این است که جریان اصولگرا بتواند گفتمانی مطابق با مسائل روز جامعه داشته باشد و در جهت همگرایی و همفکری هرچه بیشتر با مردم و خواسته های آنان بکوشد.

وی ادامه داد: لازم است که جریان اصولگرایی با تغییرات اساسی در رویکرد خود به توسعه حداکثری دست پیدا کند چرا که این جریان مدعی است که برای بهبود مدیریت کشور حرف های تازه ای دارد لذا یکی از راههای اثبات آن کسب ارتباطی قوی با مردم است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پایان خاطر نشان کرد: باید بیش از پیش بین مردم و اصولگرایان پیوند مستحکمی ایجاد شود و این مسئله تنها با بازسازی رویکردها میسر است و انتظار می‌رود که به این وسیله بتوانیم به موفقیت چشم گیری دست پیدا کنیم‌.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.