امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62030
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 02 مرداد 1396 - 10:17 | | ارسال توسط :

هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ایران را دچار شکست کند

به گزارش بابل نوین،سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات گستاخانه آمریکایی‌ها نسبت به براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی چیز تازه‌ای نیست و این هذیان‌گویی‌ها برای  تازه به دوران رسیده‌‌ها است. مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب […]

به گزارش بابل نوین،سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات گستاخانه آمریکایی‌ها نسبت به براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی چیز تازه‌ای نیست و این هذیان‌گویی‌ها برای  تازه به دوران رسیده‌‌ها است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها بیشتر دچار یک نوع هذیان‌گویی شده و خواب‌های پریشان می‌بینند و اگر به سابقه دولت‌های قبل خود توجه کنند، هوشمندانه‌تر صحبت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی  یک نظام مردمی بوده و مردم ایران پشتوانه نظام  هستند، بیان کرد: ایران اسلامی یک نظام قدرتمند بوده و ملت ایران قادر است از موجودیت و ارزش‌های حیاتی خود دفاع کرده و هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ایران را دچار شکست کند.

سردار جوانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای یک نوع نفوذ راهبردی در منطقه است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید واقعیت‌ها را ببینند و بپذیرند که دوران امپراطوری‌شان در جهان و غرب آسیا سپری شده و این منطقه از آن ملت‌های مردمی است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروزه ملت‌ها در منطقه بیدار شده‌اند، افزود: این بیداری پایان‌بخش نفوذ بیگانگان در منطقه خواهد بود و اگر آمریکایی‌ها دست به هر اقدامی بزنند قطعا خسارت اصلی متوجه خود آن‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به نقش سپاه در سازندگی، پیشرفت، عمران و آبادانی کشور، گفت: یکی از دلایل حملاتی که در سال‌های گذشته به سپاه پاسداران بوده به خاطر مؤثر بودن فعالیت‌های سپاه در پیشبرد اهداف کشور است.

سردار جوانی افزود: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با جنگ اقتصادی می‌توانند مشکلات  حادی برای ملت ایران به وجود آورده و ایران را از نظر اقتصادی دچار شکست کنند، اما امروزه در چنین وضعیتی قرار نداریم و از دلایل عمده عبور ما از تنگناهای سنگین اقتصادی ظرفیت‌های خوبی است که در داخل فعال شده و در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای را ایفا کرده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروزه علاوه بر محرومیت زدایی و فعالیت‌های سازندگی در نقاط مختلف کشور برخی از پروژه‌های بزرگ را به درخواست دولت‌ها در جهت گره‌گشایی از مشکلات کشور انجام می‌دهد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.