امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 65940
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 29 شهریور 1396 - 10:41 | | ارسال توسط :

جشنواره ملی عکس مازندران در آمل برگزار می شود

به گزارش بابل نوین، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از برگزاری جشنواره ملی عکس استان مازندران در این شهرستان خبرداد. امیر امیرنیا در نشست خبری جشنواره ملی عکس مازندران در اداره ارشاد آمل با اشاره به اینکه اتفاق بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان آمل رقم می خورد که جشنواره ملی عکس مازندران […]

به گزارش بابل نوین، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از برگزاری جشنواره ملی عکس استان مازندران در این شهرستان خبرداد.
امیر امیرنیا در نشست خبری جشنواره ملی عکس مازندران در اداره ارشاد آمل با اشاره به اینکه اتفاق بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان آمل رقم می خورد که جشنواره ملی عکس مازندران در آن تدارک دیده شده است، اظهار کرد: این جشنواره از سوی یک موسسه خصوصی هنری برگزار می شود که امیدواریم در طول سال ها به برند هنری تبدیل شده و ادامه داشته باشد.
حسین بخشی دبیر جشنواره ملی عکس مازندران نیز در سخنانی با اشاره به اینکه مازندران استانی توریستی است و بسیاری از مازندران تصاویر زیبایی دارند که در سطح کشور زندگی می کنند، اظهار کرد:
این جشنواره به دنبال جمع آوری عکس های ملی از مازندران است و از تصاویر عکاسان سراسر کشور درباره مازندران نیز بهره گیری می شود.
وی با بیان اینکه جشنواره به دنبال شناسایی نقاط زیبا و رفع نقاط ضعف استان مازندران است، عنوان کرد: شورای سیاست گذاری جشنواره ملی عکس برگزار و فراخوان جشنواره آماده شده است. در این جشنواره ارسال آثار از ۲۵ شهریور آغاز شده و آخرین مهلت ارسال آثار نیز ۳۰آبان ماه اعلام شده است.هفتم تا نهم آذرماه داوری آثار صورت می گیرد و افتتاحیه این جشنواره نیز هفتم دی ماه ۱۳۹۶ است. همچنین اختتامیه این جشنواره ۱۴ دی ماه صورت گرفته و در موزه گالری دی دی در ایزدشهر برگزار می شود.
وی تصریح کرد: عکاسان و صاحبان آثار می توانند عکس های خود را در سایت جشنواره بارگزاری کنند.
ناصر شاکری مدیراجرایی جشنواره ملی عکس و دبیر بخش داوران نیز در سخنانی با اشاره به اینکهمازندران میزبان عکس های خود است و تابحال مازندران میزبان عکس های خود نبوده است، افزود: کتاب عکس مازندران دستاورد این جشنواره خواهد بود؛ تعداد اسپانسرها درباره تهیه این کتاب کافی نیست و باید این مهم برآورده شود.
وی افزود: آداب و رسوم، چشم انداز های شهری، محیط زیست و اماکن تاریخی و چشم اندازهای طبیعی از محورهای جشنواره است و مجموعه هایی به صورت حامی در جشنواره حضور دارند همچنین آثار تولید شده ۴ سال اخیر عکاسان در این جشنواره مدنظر است
شاکری بیان کرد: این جشنواره کاملا آزاد برگزار می شود و مختص آثار عکاسان حرفه ای نیست. پذیرش جشنواره عکس به صورت سایتی است و سایت جشنواره نیز راه اندازی شده است. هر عکاس می تواند ۵ عکس ارسال کند.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.