امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 65941
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 29 شهریور 1396 - 10:43 | | ارسال توسط :

مسکن مهرهای با پیشرفت زیر ۳۰ درصد کنار گذاشته می‌شوند

به گزارش بابل نوین، حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستور رییس‌جمهوری مبنی بربسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان امسال، اظهار کرد:‌ سازمان ملی زمین و مسکن به‌عنوان متولی واحدهای مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت، اقدام به تکمیل واحدها کرد که از مجموع یک میلیون و ۲۰۲ هزار […]

به گزارش بابل نوین، حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستور رییس‌جمهوری مبنی بربسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان امسال، اظهار کرد:‌ سازمان ملی زمین و مسکن به‌عنوان متولی واحدهای مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت، اقدام به تکمیل واحدها کرد که از مجموع یک میلیون و ۲۰۲ هزار و ۹۴۷ واحد، ۹۸۹ هزار و ۵۳۹ واحد (۸۲ درصد) افتتاح شده است.
وی با اشاره به مصوبه ۷۰۰ میلیارد تومانی دولت برای خدمات روبنایی پروژه‌های مسکن مهر افزود: ۴۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ سهم سازمان ملی زمین‌ و‌ مسکن بوده، که آن‌را به تکمیل خدمات روبنایی تخصیص می‌دهد.

عظیمیان با بیان این‌که ۵۴ هزار و ۶۱۳ واحد نیز آماده افتتاح است،‌ تصریح کرد: مسکن‌های مهر مشکل‌دار ۸۵۳۶۸ واحد است که از این تعداد ۵۶۳۱۵ واحد فاقد متقاضی است. ۱۹هزار و ۲۶ واحد دارای متقاضی زیر ۳۰ درصد-پیشرفت فیزیکی- و ۱۰هزار و ۲۷ واحد نیز دارای مشکلات حقوقی هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با یادآوری این‌که با کمیته امداد امام‌خمینی و بنیاد مسکن در حال رایزنی هستیم تا مسکن‌های‌مهر فاقد متقاضی را برای خانواده‌های دومعلول و یا افرادی که واجد شرایط دریافت مسکن اجتماعی هستند اختصاص دهیم، بیان کرد:‌ آمادگی داریم این واحدها را به صورت تفاهمات و توافقاتی دو جانبه در اختیار کمیته امداد و یا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اجرای طرح مسکن اجتماعی قرار دهد.

عظیمیان یادآور شد: مقرر شده تا واحدهای مسکن مهری که در مراجع قضایی بوده و آنهایی که پیشرفت‌ فیزیکی زیر ۳۰ درصد دارند، کنار گذاشته شوند.

منبع:باشگاه خرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.