امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56537
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1396 - 9:47 | | ارسال توسط :

جشنواره کلن میزبان «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم»

حمیدرضا قربانی از جدیدترین فعالیت سینمایی خود و حضور فیلمش در جشنواره‌های بین‌المللی گفت.

به گزارش بابل نوین، حمیدرضا قربانی کارگردان سینما در خصوص جدیدترین حضور «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» در جشنواره‌های بین‌المللی به باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم ماه آینده در جشنواره فیلم‌های ایرانی کلن که از چهارم تا هشتم خرداد برگزار می شود، حضور پیدا می کند.

وی افزود: از سویی در حال تهیه و آماده‌سازی DVD آن برای ارائه در شبکه نمایش خانگی هستیم و پخش کننده آن حوزه هنری است. البته از زمان قطعی پخش آن اطلاعی ندارم.

وی درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود بیان کرد: روی طرح یک فیلمنامه کار می‌کنم که اگر همه کارها طبق برنامه پیش برود و قصه به کیفیت و ایده‌آل مد نظر ما برسد، تولید آن شروع خواهد شد.

گفتنی است؛ «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

شایان ذکر است؛ «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» با پخش کنندگی بنیاد سینمایی فارابی پیش از این در جشنواره‌هایی چون تیبران (کالیفرنیا)، سائوپائولو (برزیل)، مِد فیلم (ایتالیا) و بنگلور (هند) حضور داشته است.

در خلاصه داستان «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» آمده:

دعوای دو برادر، بحرانی را در خانواده ایجاد می‌کند. مادر این خانواده و دو عروسش که در سه طبقه یک خانه زندگی می‌کنند سعی می‌کنند هرکدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگی‌شان را به دوش کشند./ص
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.