امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 82661
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 06 تیر 1397 - 12:45 | | ارسال توسط :

جشنواره کودک با تولیدات سینمایی زنده است/ انگار کسی دغدغه فرهنگی ندارد

به گزارش بابل نوین، سیاوش حقیقی تهیه‌کننده سینما درباره فضای جشنواره فیلم کودک و نوجوان، گفت: مشکل اصلی در این رویداد فرهنگی، تولید نشدن فیلم در این حوزه است. وقتی فیلمی در حوزه کودک و نوجوان تولید نمی شود، دیگر چه نیازی به برگزاری چنین جشنواره ای است. وی افزود: انتظار می رود جشنواره ای با […]

به گزارش بابل نوین، سیاوش حقیقی تهیه‌کننده سینما درباره فضای جشنواره فیلم کودک و نوجوان، گفت: مشکل اصلی در این رویداد فرهنگی، تولید نشدن فیلم در این حوزه است. وقتی فیلمی در حوزه کودک و نوجوان تولید نمی شود، دیگر چه نیازی به برگزاری چنین جشنواره ای است.

وی افزود: انتظار می رود جشنواره ای با این اهمیت، جهانی و بین المللی باشد تا بتواند به اهداف و خروجی های مثبت و تاثیرگذار و همیشگی برسد.

وی ادامه داد: چرا نباید خبری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان فعال این حوزه باشد؟! آیا این نشان از کم‌توجهی به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی درست برای کودک و نوجوانان نیست.

این تهیه کننده اذعان کرد: آلمانی ها پس از جنگ جهانی دوم با آن وضعیت اسف بار، روی فرهنگ نسل تازه کار کردند و با ایجاد نظم و فرهنگی خاص، به جایی رسیده اند که امروز مثال زدنی شدند. اما در کشورما به عنوان جامعه ای جوان، انگار کسی دغدغه فرهنگی و آموزشی ندارد.

حقیقی بیان کرد: متأسفانه دغدغه ما برای فرزندانمان در خرید منزل و … خلاصه می شود و اصلاً به مقوله مهم فرهنگ و هنر توجهی نداریم. البته که پایه ریزی آن بر عهده مسئولان امر است؛ افرادی که باید به فکر پیشرفت فضای فرهنگی جامعه باشند.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.