امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64359
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 04 شهریور 1396 - 17:09 | | ارسال توسط :

جوان‌گرایی کی‌روش در مسیر روسیه؛ سه پیر کمتر!

بازیکنان حاضر در لیست جدید تیم ملی نسبت به لیست قبلی، یک‌سال جوان‌تر شده‌اند.

به گزارش بابل نوین، کارلوس کی‌روش پس از قطعی شدن صعود تیم ملی به جام جهانی، شیب جوانگرایی را تندتر کرده است. در لیست جدید تیم ملی امید نورافکن و روزبه چشمی هم اضافه شدند. در بین بازیکنانی که از لیگ برتر دعوت شده‌اند فقط جلال حسینی بالای سی‌سال سن دارد. بقیه بازیکنان همه از نفراتی دعوت شده‌اند که هنوز به سی سالگی نرسیده‌اند. در حالی که در لیست قبلی تیم ملی مقابل ازبکستان در کنار سیدجلال، نفراتی چون حسین ماهینی و عزت‌الله‌ پورقاز هم بالای سی‌سال داشتند که از لیگ به تیم ملی دعوت شده بودند. حتی پژمان منتظری که حالا در لیگ ایران به میدان می‌رود هم با سنی بالای سی سال در آن اردو حضور داشت.

در لیست جدید تیم ملی که نفرات برگزیده لیگ هستند، علیرضا بیرانوند با ۲۴ سال، حامد لک ۲۶ سال، جلال حسینی ۳۵ سال، محمد انصاری ۲۵ سال، وحید امیری ۲۹ سال، مهدی طارمی ۲۵ سال، امید نورافکن ۲۰ سال، وریا غفوری ۲۹ سال، روزبه چشمی ۲۴ سال، سعید آقایی ۲۲ سال، مهدی ترابی ۲۲ سال حضور دارند. لیستی که میانگین سنی ۲۵،۵ سال را رقم زده است. در این لیست فقط سن سیدجلال از مرز سی عبور کرده است.

اما در لیست قبلی تیم ملی علاوه بر نفرات بالا، محمدرضا اخباری ۲۴سال، عزت‌الله پورقاز ۳۰ سال، حسین ماهینی ۳۰ سال، پژمان منتظری ۳۳ سال، رشید مظاهری ۲۸ سال، احسان پهلوان ۲۴ سال حضور داشتند که کی‌روش تصمیم گرفته آن‌ها را حذف کند. لیست قبلی دعوت شده از لیگ برتر، میانگین ۲۶،۴ سال را داشت. چهار بازیکن بالای سی سال و یک سال میانگین سنی پیرتر از این لیست. باید دید کی‌روش در بین لژیونرها هم این مسئله سن را دخالت می‌دهد یا نه./م

منبع:نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.