امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 4328
  پرینتخانه » اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1394 - 16:28 | | ارسال توسط :

حاشیه‌های سخنرانی احمدی نژاد در بابل

شنیده شده است هرچند دعوت کننده های مراسم به ظاهر هیئت های مذهبی بودند، ولی صحنه گردان اصلی مانور تبلیغاتی احمدی نژاد در بابل، برخی مدیران دولت سابق و تعدادی از مدیران برجای مانده دولت قبل که در دولت کنونی هم چنان برسرکارند، بوده اند!

به گزارش بابل نومه،بنرهای تبلیغاتی سخنرانی احمدی نژاد از چند روز قبل فضای شهر بابل و اطراف را پرکرده بود. در حالی که چهره های همسو با دولت حتی در مناسبت های خاص نمی توانند سخنرانی و برنامه داشته باشند.

سخنرانی احمدی نژاد در بابل

سخنرانی احمدی نژاد در بابل

در این مراسم فرماندار بابل، نیاز آذری نماینده بابل، هاشمی معاون عمرانی سابق دولت احمدی نژاد و جمع دیگری از مسئولان دولت قبل در مازندران حضور داشتند.
شنیده شده است هرچند دعوت کننده های مراسم به ظاهر هیئت های مذهبی بودند، ولی صحنه گردان اصلی مانور تبلیغاتی احمدی نژاد در بابل، برخی مدیران دولت سابق و تعدادی از مدیران برجای مانده دولت قبل که در دولت کنونی هم چنان برسرکارند، بوده اند!
در پایان این مراسم نیز احمدی نژاد با دیدن نامه ها در دست مردم گفت: «نامه ها رو بیارید بدید به من، اگر از دستم کاری بر بیاید انجام می دهم.»
مانور تبلیغاتی محمود احمدی نژاد در حالی در کمال آرامش برگزار شد که امکان برگزاری جلسات مشابه برای اصلاح طلب ها و نیروهای نزدیک به دولت به ندرت وجود دارد و سال گذشته حتی سخنرانی استاندار مازندران در آمل از سوی گروه فشار متوقف شد.
جدا از این مسئله، حضور فرماندار بابل و نماینده عالی دولت تدبیر و امید در این شهرستان در مجلس سخنرانی رییس جمهوری سابق و شنیدن شعارهای ضد دولت و تکه پرانی های احمدی نژاد خطاب به دولت یازدهم، تعجب برانگیز بود.
فرماندار بابل درباره حضورش در سخنرانی احمدی‌نژاد گفت: «حضور بنده با هماهنگی و موافقت و نظر مساعد استانداری و وزارت کشور صورت گرفته و به منظور حفظ امنیت و آرامش مراسم بوده است.»فرماندار بابل

فرماندار بابل رجب ملایی رئیسی افزود: «مگر کشور ما جمهوری اسلامی نیست و مگر نه اینکه باید با همه برخوردی یکسان شود، اگر این گونه است حضور بنده بلااشکال بوده است. ضمن اینکه باید به بزرگان‌مان احترام بگذاریم و با تنگ‌نظری راه را نبندیم.» ملایی حضور نیافتن اش در این مراسم را بی احترامی دانست و از شرکت در این مراسم دفاع کرد.
گفتنی است، سایت انتخاب گزارش داده بود: «پس از پایان مراسم برخی بزرگان استان مازندران تا پاسی از شب در منزل یکی از مسئولان سابق دولت و با حضور محمود احمدی‌نژاد تشکیل جلسه دادند… بسیاری از مسئولان شهرستان بابل بویژه آقای ملایی فرماندار ویژه و معاون استانداری مازندران در این مراسم، حضور داشتند. به جز مقامات مختلف فرمانداری، برخی فرمانداران و بخشداران که از دوره احمدی‌نژاد همچنان مشغول فعالیت هستند، در جلسه خصوصی با احمدی‌نژاد شرکت کردند.» فرماندار بابل درباره این بخش از خبر واکنش و توضیحی نداشته است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.