امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 68611
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 05 آبان 1396 - 14:15 | | ارسال توسط :

حذف بریمانلو و فتحی‌پور/ استارت ملایی با پیروزی

در دومین روز مسابقات جودوی گرنداسلم ابوظبی، بریمانلو و فتحی‌پور با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند، اما سعید ملایی با پیروزی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش بابل نوین،رقابت‌های جودوی گرند اسلم ابوظبی در شرایطی در کشور امارات در حال پیگیری است که امروز (جمعه) و در دومین روز این رقابت‌ها مهدی فتحی‌پور و محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم و سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم، سه نماینده کشورمان روی تاتامی رفتند.

در وزن ۷۳- کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو در نخستین مبارزه خود مغلوب جودوکار اماراتی شد. این جودوکار عنوان سومی قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۴ و دو قهرمانی گرند پریکس در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ را در کارنامه دارد.

در همین وزن مهدی فتحی‌پور پس از استراحت در دور نخست، مغلوب جودوکار روس که دارنده نشان طلای گرنداسلم دوسلدورف در سال ۲۰۱۷ شد.

اما در وزن ۸۱- کیلوگرم، سعید ملایی در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم به مصاف جودوکار پرتغالی رفت و موفق شد حریف خود را ایپون کند. ملایی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی برابر جودوکار گرجستانی به میدان می‌رود، این جودوکار گرجی مدال نقره گرنداسلم پاریس ۲۰۱۷ و گرند اسلم توکیو ۲۰۱۶ را در کارنامه دارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.