امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54053
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 20 فروردین 1396 - 12:20 | | ارسال توسط :

حسن‌زاده: اگر استعفا داده باشم، باید آن را به تاج بدهم؛ از رئیس فدراسیون فوتبال سؤال کنید!

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:‌اگر من استعفایی داده باشم، باید آن را به مقام بالای دستم بدهم و شما از رئیس فدراسیون بپرسید که آیا این کار را انجام داده‌ام یا خیر.

به گزارش بابل نوین، بحث استعفای اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یکی دو روزی است که در رسانه‌ها مطرح شده، اما رئیس کمیته انضباطی روز گذشته در مورد مباحث مختلف و اتفاقات رخ داده در لیگ برتر، روی خروجی سایت فوتبال صحبت‌هایی را انجام داد که در آن گفت‌وگو به بحث استعفا و کناره‌گیری وی از فدراسیون فوتبال اشاره‌ای نشد.

حسن‌زاده اما درخصوص شایعه استعفایش پاسخ داد: شما اگر قرار باشد استعفا بدهید باید آن را به مقام بالادستی خود ارائه کنید، طبیعتاً من هم اگر استعفا داده باشم، باید آن را به مهدی تاج داده باشم که چنین کاری نکردم.

وی در خصوص شایعاتی که این روزها در مورد رفتن وی از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح شده است، گفت: من استعفایی نداده‌ام ولی برای اینکه شائبه‌های شما برطرف شود بهتر است از مهدی تاج که فکر می‌کنم در کنفرانس مطبوعاتی حضور دارد سؤال بپرسید و مطمئناً او می‌تواند پاسخی قاطع به صحبت‌های شما داشته باشد. /م

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.