امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78313
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 17 بهمن 1396 - 17:24 | | ارسال توسط :

حسینی خبر داد: تدوین دستورالعمل‌های قرآنی سازمان اوقاف در سال ۹۷

به گزارش بابل نوین، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از تدوین دستورالعمل‌های قرآنی سازمان اوقاف در سال ۹۷ طی دوره آموزشی روسا و کارشناسان ادارات قرآنی در استان کرمانشاه خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی در حاشیه آیین گشایش دوره آموزشی روسا و کارشناسان ادارات قرآنی منطقه غرب کشور با اشاره […]

به گزارش بابل نوین، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از تدوین دستورالعمل‌های قرآنی سازمان اوقاف در سال ۹۷ طی دوره آموزشی روسا و کارشناسان ادارات قرآنی در استان کرمانشاه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی در حاشیه آیین گشایش دوره آموزشی روسا و کارشناسان ادارات قرآنی منطقه غرب کشور با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف افزایش سطح توانمندی کارشناسان قرآنی خودش در سطح ۳۱ استان، کارگاه‌ها و نشست‌هایی به صورت منطقه‌ای برگزار می‌کند و این دومین نشستی است که در ۳ ماهه چهارم سال با محوریت استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی افزود: نشست قبلی ما در استان آذربایجان شرقی بود و در نشست استان کرمانشاه، روسا و کارشناسان ادارات قرآنی استان‌های همجوار کرمانشاه حضور دارند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: مواردی که در این کارگاه تشریح می‌شود، دستورالعمل‌ها و فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه است. همچنین با حضور استادان و کارشناسان قرآنی منشور شورای توسعه قرآنی در این نشست‌ها تشریح می‌شود.

او گفت: همچنین به صورت عملی، کارشناسانی که در این جلسه حضور دارند، راجع به مباحث و محورهایی که در جلسه مطرح می‌شود، نظرها، پیشنهادها و دغدغه‌های خودشان را مطرح می‌کنند و ارائه می‌دهند تا مسئولینی که از ستاد سازمان در اینجا حضور دارند، با جمع بندی و تجمیع این مطالب، مواردی را که نیاز است در دستورالعمل‌های سال ۹۷ اعمال شود، اعمال کنند.

حسینی افزود: این نشست تا دوشنبه ادامه دارد و بالغ بر ۵۰ نفر از کارشناسان قرآنی ۶ استان همجوار استان کرمانشاه در آن حضور دارند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.