امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56207
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1396 - 20:03 | | ارسال توسط :

حضور ساکت و نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در تمرین ملی پوشان فوتسال

رئیس سازمان تیم های ملی و نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان با حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان، دقایقی را به گفت و گو پرداختند.

به گزارش بابل نوین، محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم های ملی و لیلا صوفی زاده، نایب رییس فدراسیون در امور بانوان صبح امروز با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال بانوان، دقایقی را به گفت و گو پرداختند.

در این دیدار صوفی زاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان ابراز موفقیت برای تیم ملی فوتسال کرد و گزارشی از برنامه های این تیم به رئیس سازمان تیم های ملی ارائه داد.
همچنین فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان باتجربه ای در تیم حضور داشته و خود را برای شرکت در تورنمنت  خوبی که در روسیه و با حضور تیم های جمهوری چک و اسپانیا برگزار می شود، آماده می کنیم. وی همچنین گزارش کاملی را از روند تمرینات ملی پوشان به اعضا اعلام کرد.
محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم های ملی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و تشکر از کادر فنی و بازیکنان، در خصوص تغییرات و ارزیابی این تیم سوالاتی را از کادر فنی داشته و از ملی پوشان خواست که تجربیاتشان را در اختیار افراد جدید بگذارند و تکنیک نام ایرانی رو بروز دادند.
در پایان این دیدار، رئیس سازمان تیم های ملی خطاب به ملی پوشان گفت: تمرکز و تلاش شما باعث پیشرفتان شده  و به عنوان نماد نسل برتر بانوان ایرانی نشان داده می شود.
گفتنی است، تیم فوتسال بزرگسالان پنجشنبه عازم تورنمنت بین المللی روسیه می شود./م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.