امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57371
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1396 - 23:03 | | ارسال توسط :

حضور مردم در انتخابات، تجدید میثاق با امام (ره) است

به گزارش بابل نوین،حمید بهمنی، کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان اینکه مردم ایران همیشه با حضور خود در جریان‌های مهم اجتماعی و سیاسی دانش و بینش خود را به رخ جهانیان کشیده‌اند، گفت: مردم ایران همیشه نسبت به آینده و اقتدار کشورشان دغدغه داشته‌اند. برای همین هرگاه که لازم بود […]

به گزارش بابل نوین،حمید بهمنی، کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان اینکه مردم ایران همیشه با حضور خود در جریان‌های مهم اجتماعی و سیاسی دانش و بینش خود را به رخ جهانیان کشیده‌اند، گفت: مردم ایران همیشه نسبت به آینده و اقتدار کشورشان دغدغه داشته‌اند. برای همین هرگاه که لازم بود با حضور خود در جریانات سیاسی و اجتماعی انقلاب را همراهی کرده‌اند. این جمعه نیز مردم ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات بار دیگر با انقلاب و ولایت تجدید پیمان خواهد کرد.

وی افزود: اینکه مردم به چه کسی رای دهند با سلیقه و بینش هر فرد بر می‌گردد، اما آنچه بیش از همه اهمیت دارد این است که همه مردم در انتخابات شرکت کنند. این نکته را مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود مورد تاکید قرار داده‌اند که همه اقشار در انتخابات شرکت کنند، چون حضور مردم به جهانیان به‌ویژه به کسانی که در پی ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند نشان خواهد داد که مردم پشت انقلاب خود ایستاده‌اند.

این کارگردان درباره نقش رسانه ملی در ایجاد شور انقلابی در جامعه گفت: رسانه ملی به عنوان بلندگوی مردم موظف است آنچه در جامعه روی می‌دهد را نشان داد تا مردم با انگیزه و اشتیاق بیشتری در انتخابات شرکت کنند. این اتفاق نیز به شکل مطلوبی در حال انجام است، اما معتقدم می‌تواند اتفاقات بهتری نیز در این حوزه رقم خورد.

بهمنی در انتهای سخنان خود تصریح کرد: سینما و تلویزیون در جامعه اسلامی باید مبلغ غرور و شوکت ایران اسلامی باشد؛ اتفاقی که اگر رخ دهد باید منتظر اتفاقات بسیار خوبی در کشورمان باشیم، به‌ویژه در جوامع جهانی تصویرگر چهره زیبا از ایران اسلامی باشیم تا در مقابل ایران‌هراسی بایستیم. این اتفاق نیز تنها با عملکرد سینما و تلویزیون محقق نمی‌شود، بلکه حمایت مردم از تولیدات انقلاب و مناسبتی سیما می‌توان سازندگان را تشویق کند تا در این جهت قدم بردارند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.