امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51777
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 25 اسفند 1395 - 12:15 | | ارسال توسط :

حضور ۵ هزار نیروی پلیس راهور در سازمان بهشت زهرا(س)/ توزیع گل و گلاب در میان شهروندان

به گزارش بابل نوین، اکبر توکلی مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در نشست خبری که به مناسبت تمهیدات پنج شنبه و جمعه آخر سال برگزار شده بود، با بیان اینکه در این روزها عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا را در سازمان بهشت زهرا(س) داریم، اظهار داشت: برنامه های مختلف رادیو و تلویزیونی به صورت زنده و […]

به گزارش بابل نوین، اکبر توکلی مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در نشست خبری که به مناسبت تمهیدات پنج شنبه و جمعه آخر سال برگزار شده بود، با بیان اینکه در این روزها عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا را در سازمان بهشت زهرا(س) داریم، اظهار داشت: برنامه های مختلف رادیو و تلویزیونی به صورت زنده و تولیدی از پنج شبکه مختلف داخلی و خارجی صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

وی افزود: اهدای گل و گلدان و گلاب به زائران قبور مطهر شهدا در لحظه تحویل سال جدید و همچنین تهیه بروشور راهنمای قطعات و نصب ۱۵ بالن راهنما از جمله اقدامات مهم سازمان بهشت زهرا(س) است.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به نصب ۱۰۰ تابلوی ترافیکی برای مراسم خودجوش شهروندان، یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تمام موانع فیزیکی رفع شده است.
توکلی به نصب درب های اضطراری اشاره کرد و گفت: نصب کارت تبریک و پرچم نو بر سر مزار شهدا و برپایی دعای کمیل و دعای ندبه برای پنج شنبه و جمعه آخر سال در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد حاج احمد خمینی در حرم امام خمینی(ره)، افزود: قرار است ۸ ایستگاه صلواتی در قطعات قبور شهدا ایجاد شود.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با تاکید بر اینکه ۴۰ دستگاه ماشین برقی به صورت رایگان در حرم مطهر و قطعات بهشت زهرا(س) برای تردد راحت‌تر شهروندان حضور دارند، گفت: در راستای رفاه حال شهروندان میدان میوه و تره بار در بهشت زهرا(س) ایجاد شده است.
توکلی با بیان اینکه از شهروندان درخواست دارم که در روزهای پایانی سال از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند، گفت: نمایشگاه گردشگری عطر یاس توسط عشایر ایرانی برگزار می شود.
وی تاکید کرد: از شهروندان درخواست داریم به دلیل شلوغی بیش از حد بهشت زهرا(س) حتما مواظب کودکان خود باشند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.