امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51776
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 25 اسفند 1395 - 12:13 | | ارسال توسط :

آخرین آمار حوادث آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری/ هموطنان به عهد خود پایبند بودند

به گزارش بابل نوین، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه اظهار داشت: مجموع حوادث مرتبط با شب چهارشنبه سوری در پایتخت ۱۳۳ مورد بوده است که این تعداد نسبت به زمان مشابه سال‌های گذشته، با کاهش چشمگیر مواجه بود.  وی ادامه داد: در مراسم چهارشنبه سوری امسال، آرام‌ترین شب چهارشنبه سوری را سپری […]

به گزارش بابل نوین، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه اظهار داشت: مجموع حوادث مرتبط با شب چهارشنبه سوری در پایتخت ۱۳۳ مورد بوده است که این تعداد نسبت به زمان مشابه سال‌های گذشته، با کاهش چشمگیر مواجه بود.

 وی ادامه داد: در مراسم چهارشنبه سوری امسال، آرام‌ترین شب چهارشنبه سوری را سپری کردیم.
ملکی بیان کرد: حوادث چهارشنبه سوری به ۲ قسمت قبل و بعد تقسیم می شود که همه ساله حوادث قبل از این مراسم تلفات و مصدومان زیادی در انبارهای مواد محترقه داشت اما با همکاری خوب شهروندان، در سال جاری این آمار به صفر رسید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: در حوادث شب چهارشنبه سوری نیز نسبت به زمان مشابه با کاهش چشمگیری مواجه بوده ایم که این آمار نشان از پایبند بودن هموطنان بر عهد و پیمان خود به منظور پاسداشت خون شهدای آتش نشان بوده است.
ملکی ضمن قدردانی از مردم فهیم کشور افزود: بسیار خرسندیم که هموطنان ضمن برگزاری مراسم، اصول ایمنی را نیز رعایت کردند، بنابراین این همکاری می تواند مبنایی در جهت ساختن شهری ایمن و همکاری با مردم در مباحث دیگر باشد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.