امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 19949
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 17 آذر 1394 - 10:29 | | ارسال توسط :

خسارت به ۱۲۳ واحد مسکونی در بابل

براثر وزش باد شدید و وقوع طوفان در شهرستان بابل به 123 واحد مسکونی خسارت وارد شده است.

image.php

به گزارش بابل نوین، در پی طوفان شدید و وزش باد تند در سطح شهرستان بابل، محمد تقی عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان در ارزیابی از وضعیت آسیب دیدگان این حوادث گفت: آخرین جمع بندی ها در خصوص میزان خسارت وارده براثر وزش باد شدید و وقوع طوفان اخیر در شهرستان بابل به ۱۲۳ واحد مسکونی در این شهرستان خسارت وارد شده است.

عباسپور ضمن تشکر از دستگاه‌های آتش‌نشانی، امداد‌و نجات، بهداشت‌و درمان بیان داشت: این تعداد از واحدهای مسکونی بین ۳۰ الی ۸۰ درصد خسارت دیده‌اند.
وی افزود: کارشناسان در حال برآورد دقیق میزان خسارت‌های مالی در حادثه طوفان اخیرمی باشند و با توجه به هشدارهای هواشناسی که روزهای قبل اعلام شده بود این‌جانب به‌همراه همکاران در فرمانداری آماده باش بوده و با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه آمادگی کامل در برابر حوادث احتمالی این طوفان را داشته و بلافاصله نیروهای امدادی به همراه کارشناسان مربوطه در محل ایجاد حوادث حاضر شدند.
فرماندارویژه شهرستان بابل درادامه افزود: با توجه به این‌که بروز حوادث سیل و طوفان به دلیل شرایط جوی بیشتر از گذشته اتفاق می افتد، شهروندان باید نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند و مشاوره‌های کارشناسان این بخش را رعایت کنند.
این مقام مسئول از پیمانکاران و انبوه سازان در بخش مسکن و واحدهای تولیدی خواست تا در احداث ساختمان و بنا مسائل ایمنی را کاملا و دقیق رعایت کنند تا از خسارات بروز حوادث احتمالی تا حد امکان جلوگیری شود.
عباسپور در پایان گفت: متاسفانه بسیاری از حوادثی که در هنگام وقوع حوادث طبیعی همچون سیل و طوفان رخ می‌دهد بخاطر سهل انگاری و عدم رعایت نکات ایمنی در احداث ساختمان می‌باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.