امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 19953
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 17 آذر 1394 - 11:02 | | ارسال توسط :

مراسم هفتمین سال درگذشت موسس بنیاد علمی حریری برگزار شد.

گرامی‌داشت هفتمین سال درگذشت محمدرضا حریری، موسس بنیاد علمی حریری بابل با حضور مسئولین، خیرین و جمعی از فرهیختگان برگزار شد.

۸۱۲۷۴۰۲۲۲_۱۲۶۵۱۲

به گزارش بابل نوین، عصر دیروز با حضور حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان، مسئولین، خیرین و جمعی از فرهیختگان بابل، آئین گرامی‌داشت هفتمین سال درگذشت محمدرضا حریری، موسس بنیاد علمی حریری برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام ناصری با تشکر از کارمندان این مجموعه که در جهت رشد و تعالی علم در جامعه اسلامی تلاش می‌کنند از آنها خواست بیشتر بر علوم بنیادی توجه و پیشرفت علمی همراه با تعهد را مدنظر  قراردهند.

محمدتقی عباسپور فرماندار ویژه شهرستان بابل در این مراسم با اشاره به اینکه: در طول تاریخ انسان‌هایی در هر جامعه وجود داشتند که آنچنان تاثیر مثبت و سازنده‌ای برای جامعه داشتند که به‌عنوان مردان تاریخ ساز معروف هستند.
وی اظهارداشت: شهرستان بابل با وجود خیرینی همچون نوشیروانی، حریری و دیگر شخصیت‌های برجسته توانست اقدامات بسیار ارزشمندی را به یادگار بگذارند.
این مقام مسئول ادامه داد: تجربه ثابت کرده است که در هر طرحی که خیرین ورود یابند آن طرح به‌نحو بسیار مطلوبی به نتیجه خواهد رسید که دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و بنیاد علمی حریری بخشی از آن است.
عباسپور افزود: آن چیزی که ما باید انجام دهیم حفظ و رونق اقدامات خیرخواهانه خیرین است و بسیار نامطلوب است که یک انسانی اقدام مثبت و سازنده در جامعه انجام دهد و برای حفظ و پو.یایی آن افراد جامعه نتوانند کاری بکنند.
فرماندار بابل با اشاره به این‌که: شایسته است دستگاه‌های دولتی در کنار موسسه‌های خیرخواهانه باشند و همه ما هم باید تلاش کنیم تا ظرفیت‌ها و منابع مالی جدیدی برای پویایی این مراکز معرفی کنیم ادامه داد: همه باید با حسن نیت خیرین را به سمت کارهایی تشویق کنیم که نیاز روز جامعه است و شهروندان و مردم ما به خصوص جوانان ما به شدت به آن نیازمند هستند.
عباسپور در پایان افزود: بدون تردید ملاک های توسعه یافتگی در یک جامعه وجود مراکز علمی و پژوهشی است و بنیاد علمی حریری باید ارتباط علمی تنگاتنگی را با دانشگاه ها برقرار کند.

_images_azar94_hariri_815935434_26751

_images_azar94_hariri_815919918_27180

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.