امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53472
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 14 فروردین 1396 - 18:47 | | ارسال توسط :

خلیج فارس متلاطم می‌شود

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال تشکیل توده گرد و خاک در استان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: طی ۴۸ ساعت آینده خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود.

به گزارش بابل نوین، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال تشکیل توده گرد و خاک در استان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: طی ۴۸ ساعت آینده خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود.

پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده وزش جریانات شمالی طی ۴۸ ساعت آینده است که در نتیجه آن دریا به‌ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان مواج خواهد شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی این مدت در برخی نقاط احتمال تشکیل گرد و خاک وجود دارد.

وی اضافه کرد: برای ۲۴ ساعت آینده، آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط احتمالاً گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: جهت باد نیز شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و در قسمت‌های جنوبی استان گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: طی این مدت ارتفاع موج در سواحل شمالی استان ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتی متر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتی متر خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: فردا زمان مد اول دریا ساعت دو و ۴۱ دقیقه بامداد، جزر اول دریا در ساعت شش و ۳۹ دقیقه بامداد، مد دوم دریا ساعت ۱۳ و ۳۲ دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۲۱ و ۴۶ دقیقه خواهد بود. /م

منبع:مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.