امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67542
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, فرهنگ و هنر, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 21 مهر 1396 - 17:06 | | ارسال توسط :

خواسته مردم ایستادگی کامل و بدون ترس مسئولان در برابر دشمنان است

امام‌جمعه لاله‌آباد گفت: خواسته مردم ایستادگی کامل و بدون ترس مسئولان در برابر دشمنان است که مانند کره‌شمالی با تمام توان موشکی و تجهیزات نظامی در میدان و در دل دشمن عزت، صلابت و قدرت ایران را به جهانیان نشان دهند.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام محسن شیخی‌عزیزی در خطبه‌های امروز نمازجمعه لاله‌آباد با اشاره به اهمیت نمازجمعه  اظهار کرد:  کسانی که نمازجمعه را ترک می‌کنند باید نهی از منکر شوند  تا این فریضه به درستی و باشکوه برگزار شود.

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران افزود: دولت آمریکا طرح تحریم جامعی را تصویر کرد که عمده مخاطب این تحریم‌ها ایران، کره‌شمالی و روسیه است.

این مقام مسئول ادامه داد: آنچه که در رابطه با این تحریم باید مورد تامل قرار دهیم  این است که سپاه پاسداران را به عنوان یک گروه تروریستی منصوب کردند و این را یک بهانه برای ضربه زدن به توان نظامی، تسلیحاتی و برنامه‌های موشکی و نیروهای مسلحانه قرار دادند تا بتوانند توان این نیروها را تضعیف کنند.

امام جمعه لاله‌آباد تصریح کرد: رییس‌جمهور آمریکا با صراحت و گستاخی موضع خود را در برابر سپاه ایران پیشه گرفت تا به هدف خود یعنی اختلال در توان اصلی و نظامی ایران در سطح بین‌المللی دست یابند.

حجت‌الاسلام شیخی گفت: در اقدامی پسندیده سرلشکر جعفری در جواب قاطع اعلام کردند که اگر رییس‌جمهور آمریکا این قانون را اعمال کند سپاه اعلام خواهد کرد نیروها و ارتش آمریکا باید ازدو هزار کیلومتری ایران دور شوند وبدانند  آنها برای ما مثل داعش و تروریست  هستند که باید منتظر برخورد جدی ما باشند.

وی با تاکید بر حمایت از نیروهای انقلابی افزود: ما حمایت بی‌دریغ خویش را از فرزندان انقلابی و مجاهدان ملت در نیروهای مسلح، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج مردمی و سپاه پاسداران به طور جدی و همه‌جانبه در دفاع از ارزش‌ها، میهن و پاسداری از حیثیت نظام به طور جدی و قاطع اعلام می‌کنیم.

خطیب جمعه لاله‌آباد  اظهار کرد: مردم انقلابی و حزب‌الله  نیز خطاب به همه فرماندهان نظامی و سپاهی  همواره اعلام می‌کنند که  شما مورد اطمینان و امین فرماندهی کل قوا  یعنی رهبر انقلاب اسلامی هستید، خواسته مردم ایستادگی  کامل و بدون ترس  مسئولان در برابر دشمنان است  که مانند کره‌شمالی با تمام توان موشکی و تجهیزات نظامی در میدان  و در دل دشمن عزت، صلابت و قدرت ایران را به جهانیان نشان دهند.

شیخی تاکید کرد: به مسئولان متذکر می‌شوم که باید با تمام توان در مقابل زیاده‌خواهی دشمن و تحریم‌های آنها ایستادگی کنند، هیچ گونه مذاکره‌ای را قبول نکنند و برای رسیدن به حقوق تضعیف شده ملت ایران در برجام بایستند.

وی  یادآور شد: این روزها خبر دستگیری اقوام و بستگان مسئولان را به جرم فساد اقتصادی می‌شنویم این مسئله باعث ترس مردم شده که نکند خود رییس‌جمهور را هم به جرم اختلاس بگیرند.

امام جمعه لاله آباد  افزود: مسئولان باید بدانند بازتاب رفتارشان در بین مردم چگونه است و تغییر افکار مردم چه عواقبی دارد.

وی  با تاکید بر بازرسی و نظارت‌ دقیق بر جریان‌های مالی اذعان کرد: چطور امکان دارد مسئولی نداند برادرش دارد فساد می‌کند؟اگر نمی‌دانند که فاجعه است و اگر می‌دانند و سکوت می‌کنند که مصیبتی بزرگتر است، موضع مسئولان باید مانند  موضع رهبری در برابر فساد باشد که از دهه ۷۰ این مصیبت را به اختاپوس تشبیه کردند.

حجت‌الاسلام شیخی عزیزی در پایان گفت: خواسته مردم  این است که بدانند افرادی که در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی حضور دارند چه کسانی و با چه کارنامه‌ای هستند و باید باید به صورت شفاف بهه ملت ارائه دهند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.