امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67547
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 21 مهر 1396 - 16:46 | | ارسال توسط :

علیرضا ولی: محدودیتی در خرید مرغ مازاد از مرغداران وجود ندارد

به گزارش بابل نوین، علیرضا ولی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در پاسخ به این سوال که قیمت گوشت قرمز در قصابی ها همچنان بالا است، اظهار کرد: با وجود واردات و ذخایر مناسب با نوسان قیمت گوشت در داخل روبرو هستیم که در جلسه ستاد تنظیم بازار تصمیم کلی در این زمینه اخذ خواهد […]

به گزارش بابل نوین، علیرضا ولی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در پاسخ به این سوال که قیمت گوشت قرمز در قصابی ها همچنان بالا است، اظهار کرد: با وجود واردات و ذخایر مناسب با نوسان قیمت گوشت در داخل روبرو هستیم که در جلسه ستاد تنظیم بازار تصمیم کلی در این زمینه اخذ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد گوشت وارداتی از استرالیا است، افزود: روزانه ۶۰ تا ۷۰ تن گوشت، جهت تنظیم بازار از کشورهای آسیای میانه و استرالیا وارد می شود.

ولی نرخ هر کیلو گوشت استرالیا را ۳۳ هزار تومان، آسیای میانه(قرقیزستان،ارمنستان، قزاقستان، گرجستان) ۳۲ هزار تومان و ران خالص پاک شده بسته بندی را ۴۳ هزار تومان اعلام کرد.

این مقام مسوول ادامه داد: روزانه ۱۰ تا ۲۰ هزارتن گوشت منجمد با نرخ ۲۲ هزار تومان در سطح کشور عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در بخش دیگر سخنان خود از آغاز خرید مازاد مرغ از مرغداران خبر داد و گفت: با توجه به کاهش شدید قیمت مرغ، شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به خرید روزانه ۶۰۰ تن مرغ از مرغداران کرده است.

ولی نرخ خرید هر کیلو مرغ خط یک ( مرغ در کشتارگاه به صورت دستی پاک شده) را ۶ هزار و ۶۰۰ تومان، و خط دو ( مرغ پاک شده مکانیزه) ۶ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه محدودیتی در خرید مرغ مازاد مرغداران وجود ندارد، تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام به صورت شبانه روزی آماده خریداری مرغ مازاد مرغداران است تا تولیدکنندگان بیش از پیش متحمل ضرر و زیان نشوند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.