امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 39316
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 17 آذر 1395 - 10:34 | | ارسال توسط :

دانشجویان تابلوی زیبایی از عدالت‌خواهی هستند/ فصل‌الخطاب همه ما قانون است

معاون سیاسی استانداری مازندران گفت: یکی از دلایل ماندگاری انقلاب ما، معرفت و آگاهی دانشجویان بود، دشمن به دنبال خاموش کردن این چراغ است و برای فروپاشی این انقلاب از همه ابزار جنگ نرم، تهدید نظامی، ترور دانشمندان و نفوذ در ارکان دولت‌ها استفاده می‌کند.

asli
به گزارش بابل نوین، علیرضا یونسی‌رستمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در مراسم روز دانشجو دانشگاه صنعتی نوشیروانی با تاکید بر اهمیت آزادی، اظهار کرد: هرچه جامعه‌ای آزادتر باشد، معتدل‌تر، این جامعه بیشتر به سمت توسعه و بالندگی حرکت خواهد کرد .

وی افزود: سیاست دولت آقای روحانی سیاست فضای باز، تکریم و احترام به دانشجو در دانشگاه است، فضای امنیتی باید از دانشگاه برداشته شود البته فصل‌الخطاب همه ما قانون است، اگر خودمان قانون‌شکنی کنیم نمی‌توانیم به جامعه خدمت کنیم .

معاون سیاسی استاندار مازندران با تشکر از حضور دانشجویان از هر حزبی در این مراسم گفت: شما دانشجویان عزیز از بسیج، انجمن اسلامی، انجمن صنفی و … فرزندان صادق و نازنین این آب و خاک هستید، ملت ما اگر با هم نباشد، عزت ما حفظ نمی‌شود، احزاب باید در عین رقابت با هم رفیق باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: دانشجویان ما تابلوی زیبایی از آزادگی و آرمانگرایی، عدالت‌خواهی هستند، وقتی نظر می‌اندازیم به انقلاب می‌بینیم که دانشجویان در مبارزه  انقلاب پیشگام بودند، همچنین در دوران دفاع مقدس، در تسخیر لانه جاسوسی و افشای چهره‌ سیاه آمریکای جهان‌خوار این دانشجویان متعهد ما بودند که به داد کشور رسیدند، دانشجوی قانون‌مند و صادق نورانی‌ترین چهره در جامعه است .

وی تصریح کرد: یکی از دلایل ماندگاری انقلاب ما، معرفت و آگاهی دانشجویان بود، دشمن به دنبال خاموش کردن این چراغ است و برای فروپاشی این انقلاب از همه ابزار جنگ نرم، تهدید نظامی، ترور دانشمندان و نفوذ در ارکان دولت‌ها استفاده می‌کند.

یونسی در پایان با تشکر از حضور دانشجویان گفت: دولت تدبیر و امید با هدایت رهبر معظم انقلاب به دنبال رفع مشکلات است، مشکلات تورم، سلامت ودیگر مشکلات، هر چند هنوز فقر و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد اما دولت به دنبال رفع آنان است، انشالله با حمایت مردم توسعه و پیشرفت کشور محقق می‌شود.

photo_2016-12-07_09-34-23
photo_2016-12-07_09-34-14
photo_2016-12-07_09-34-34

photo_2016-12-07_09-34-42

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.