امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 39334
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, سیاسی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 17 آذر 1395 - 12:14 | | ارسال توسط :

مراسم روز دانشجو با حضور فرماندار بابل در آموزشکده الزهرا برگزار شد

به مناسبت روز دانشجو مراسم سخنرانی محمد‌تقی عباس‌پور فرماندار بابل در آموزشکده فنی و حرفه‌ای الزهرا برگزار شد

۱۲۳
به گزارش بابل نوین، مراسم روز دانشجو با حضور محمد‌تقی عباس‌پور فرماندار بابل در آموزشکده فنی و حرفه‌ای الزهرا برگزار شد.

وی  پس از بیان شرح مختصری از تاریخ این روز گفت : «  به واسطه حرکت اعتراضی دانشجویان و شهادت ۳ تن از آنا در روز ۱۶ آذر ۱۳۲۲ ، این روز را روز دانشجو نام نهادند.»

عباس‌پور خطاب به دانشجویان ادامه داد : « اگر اساتید و جامعه  این روز را به شما تبریک می‌گویند به حرمت خون‌هایی است که ریخته شد. به پاس هزینه‌های سنگینی است که  دانشجویان طلایه‌دار مبارزه با طاغوت  پرداختند.»

 وی با اشاره به  حضور دانشجویان در ‌تمامی عرصه‌ها  اظهار داشت: «  اگر ما امروز اقتداری داریم که حتی سردمداران استکبار جهانی را نیز شگفت‌زده کرده، مدیون دانشجویان مبارز، پویا، دلسوز و انقلابی هستیم . مدیون دانشمندان هسته‌ای مان  هستیم که متعهدانه به اسلام و انقلاب خدمت کردند .»

وی ادامه داد : « اما امروزه  دشمنان به دنبال استحاله‌ فرهنگی جوانان و دانشجویان ما هستند، دانشجویانی که در خط اول مبارزه با استکبار قرار گرفتند.»

 فرماندار بابل در پایان با بیان ویژگی‌های دانشجوی موفق از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: «  دانشجو باید مراقب ،با بینش و بصیرت باشد. سکان دار انقلاب جهانی جمهوری اسلامی ایران دانشجوی موفق را  اهل درس و مطالعه به ویژه مطالعه کتاب انسان‌ساز نهج‌البلاغه ،مشغول به تهذیب اخلاق و ورزش می‌داند.»

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.