امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 71750
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 03 آذر 1396 - 13:34 | | ارسال توسط :

دبیر فدراسیون گزینه اصلی سرپرستی بسکتبال شد

مشحون در حالی از ریاست فدراسیون بسکتبال استعفا داده که از علی توفیق دبیر فدراسیون به عنوان گزینه اصلی برای سرپرستی یاد می شود.

به گزارش بابل نوین،به دنبال اعلام استعفای رسمی محمود مشحون از ریاست فدراسیون بسکتبال که به دلیل بازنشستگی انجام شده است، قرار است طی روزهای آینده سرپرست این فدراسیون از سوی وزارت ورزش معرفی شود تا با حضور وی مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی فراهم شود.

در رابطه با سرپرست فدراسیون بسکتبال، طی روزهای گذشته که بحث قانون منع به کارگیری بازنشسته ها و لزوم تغییر مدیریت این فدراسیون مطرح بود، گزینه های زیادی مطرح شدند که امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال یکی از آنها بود. رامین طباطبایی نیز از جمله گزینه هایی بود که برای سرپرستی فدراسیون بسکتبال مطرح شد.

البته جدیدترین گزینه ای که برای سرپرستی فدراسیون بسکتبال مطرح شده، علی توفیق دبیر این فدراسیون است. تا به امروز مبنای کار وزارت ورزش بر این است تا وی را به عنوان سرپرست این فدراسیون به صورت رسمی معرفی کند.

به گزارش مهر، ظاهرا بحث سرپرستی علی توفیق برای فدراسیون بسکتبال در نشست سه شنبه مشحون با وزیر ورزش مطرح شده است. در این نشست سلطانی فر از مشحون در رابطه با انتخاب سرپرست برای فدراسیون بسکتبال مشورت خواسته است و وی نیز دبیر خود را به عنوان بهترین گزینه در این مقطع زمانی پیشنهاد داده است.

علی توفیق از دو سال پیش و همزمان با آغاز دوره جدید ریاست فدراسیون بسکتبال، در این فدراسیون به عنوان دبیر همکاری دارد.

منبع:مهر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.