امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 71816
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 03 آذر 1396 - 19:09 | | ارسال توسط :

درخشان: داوری باعث شد تیم ما به هم بریزد/ شایعات پدر تیم ما را در آورده است

سرمربی تیم فوتبال نفت طلاییه اشتباهات داوری را عامل باخت تیم خود دانست.

به گزارش بابل نوین،حمید درخشان در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل نفت تهران حضور یافت و اظهار کرد: اشتباهات داوری باعث شد، تیما ما به هم بریزید. درمجموع خوب کار کردیم و از بچه‌هایم راضی هستم‌.  گل صحیح ما مردود اعلام شد، آن هم در شرایطی که روی تیم من زوم کرده‌اند و این سبب  شده تا فشار بیشتری رویمان باشد.

او اضافه کرد: در بحث آسیایی بودن ما این مورد را می‌بینید. ثبات نداریم و اذیت می‌شویم. امیدوارم در نیم‌فصل بتوانیم بازیکن خوبی بگیریم و تیم را تقویت کنیم. ۳-۴ بازیکن خارجی مدنظر داریم تا آن‌ها را جذب کنیم. شاید نهایتا یک بازیکن ایرانی مازاد شود که بشود جذبش کنیم.
سرمربی نفت تهران استقرار این تیم در مسافرخانه را تکذیب کرد و در این رابطه گفت:  مشکل داریم اما به این حد نرسیده‌است که بخواهیم در مسافرخانه مستقر شویم، این هم از جمله شایعات عجیبی است که در مورد ما مطرح می‌کنند.
وی در خصوص شایعات مطرح‌شده در خصوص حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا گفت: شما خبری از حذف نفت در سایت‌های رسمی دیده‌اید؟ این شایعات پدر تیم ما را در آورده و هرکسی از راه می‌رسد، لگدی به تیم ما می‌زند. یک نفر هم حاضر شده در خصوصی‌سازی وارد شود، اما اذیت می‌کنند. باید کمک کنیم تا اصل ۴۴ اجرایی شود. در ۲-۳ سال آینده شک نکنید که AFC اعلام می‌کند باید باشگاه خصوصی باشد و بیلان مالی ارائه کند.
درخشان درباره مشکلات مالی این تیم تصریح کرد:  نفت از کره ماه به فوتبال آمده‌است؟ چرا بقیه تیم‌ها مثل استقلال و پرسپولیس کمک می‌گیرند و نفت نه؟ تاکنون ۲۰ درصد قراردادها پرداخت شده و اگر باقی آن پرداخت نشده، به خاطر این است که هنوز سند به نام جهانیان زده‌ نشده‌است. اگر نفت از آسیا حذف شود، برای فوتبال ما خوب نیست.
او در پایان درباره ورود دیرهنگام بیگ‌زاده گفت: دو سه تغییر در جریان بازی ایجاد کردیم، بیگ‌زاده هم خوب کار کرد اما باید  به جوانها میدان داد.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.