امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58184
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 07 خرداد 1396 - 16:47 | | ارسال توسط :

درخشان: مرگ بر آن پیروزی که ما را به خواب غفلت ببرد/ بچه‌های تیم ملی جودو گل کاشتند

رئیس فدراسیون جودو گفت: بچه‌های تیم ملی جودو گل کاشتند و با برگزاری یک مسابقات خوب ۴ بر یک مقابل قزاقستان به پیروزی رسیدند که باعث شگفتی همه شدند.

به گزارش بابل نوین،محمد درخشان پس از کسب مدال برنز تیم ملی جودو ایران در رقابت‌های تیمی قهرمانی آسیا اظهار داشت: ما امروز در مسابقات تیمی عملکرد خوبی داشتیم و بعد از شکست در نیمه‌نهایی برای کسب مقام سوم روبه‌روی تیم قزاقستان قرار گرفتیم که تیم صاحب نامی در جودو آسیا است.

وی تصریح کرد: این تیم در حال حاضر قدرت سوم یا چهارم آسیا است و در المپیک ریو نیز به یک مدال برنز و یک نقره دست یافته است. بچه‌های تیم ملی جودو گل کاشتند و با برگزاری یک مسابقات خوب ۴ بر یک مقابل این تیم به پیروزی رسیدند که باعث شگفتی همه شدند و هیچ کسی انتظار این نتیجه را از تیم ایران نداشت.

رئیس فدراسیون جودو تاکید کرد: من بعد از این پیروزی بازیکنان تیم ملی را جمع کردم و گفتم مرگ بر آن پیروزی که ما را به خواب غفلت ببرد و درود بر باختی که ما را بیدار کند. ما تیم بسیار جوانی داریم که اول راه است. من ضمن اینکه خوشحال هستم و به مردم ایران تبریک می‌گویم اما باید با قدرت برنامه‌های خود را ادامه بدهیم تا در آوردگاه‌های بزرگ‌تر دل مردم ایران را بیشتر شاد کنیم. این پیروزی هدیه ناقابلی از طرف فدراسیون جودو به ملت ایران در این ایام ماه مبارک بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.