امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58912
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 17 خرداد 1396 - 10:57 | | ارسال توسط :

درخشش ستاره ها در نمایشگاه قرآن

کتاب ستاره ها عنوان جدیدترین محصول موسسه مهد قرآن ویژه دوره پیش دبستانی است که برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شده است.

به گزارش بابل نوین،مسئول غرفه مهد قرآن روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: این کتاب در سه جلد منتشر شده که مفاهیم قرآنی، عترت و اهل بیت علیهم السلام، حروف الفبا و آیات کوتاه را با شیوه های جذاب همراه با نقاشی و قصه برای کودکان زیر هفت سال آموزش می دهد.
فرض الله محمدپور از عرضه لوح فشرده این مجموعه به بازار نشر تا دو ماه آینده خبر داد و اظهار داشت: جلد اول این کتاب ساده تر و روان تر است و به تدریج در عنوان های بعدی مطالب عمیق تر و با محتوای بیشتر ارائه شده است.
وی افزود: این مجموعه به همت مسعود تهرانی فرجاد، شیرین برزین و سمانه خداوردی به نگارش درآمده و در شمارگان پنج هزار نسخه و تخفیف نمایشگاهی در غرفه موسسه مهد قرآن عرضه شده است.
مسئول غرفه مهد قرآن بیان داشت: کتاب های زندگی در پرتو قرآن، اسوه حسنه، بوی گل محمدی، دوره پنج جلدی برگزیده تفسیر نمونه، زندگی پیامبر در ۲۰ جلد و دستگاه قرآن دیجیتال مهد از دیگر محصولات عرضه شده توسط این موسسه در نمایشگاه قرآن است.
محمدپور ارائه روش‌های نوین آموزشی جامع، حفظ فهم و تدبر قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام، برگزاری کارگاه آموزشی، نشست تخصصی اعضای هیات علمی، مشاوره کارشناسان و معرفی ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و تخصصی در زمینه علوم قرآنی را از جمله برنامه های این موسسه در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برشمرد.
وی افزود: انتقال تجربیات ارزشمند علمی استادان، مربیان این مرکز قرآنی مردم نهاد به مراکز و موسسات قرآنی، معرفی نشانی مجامع و کانون های قرآنی تحت پوشش، محصولات مکتوب و نرم افزاری در حوزه آموزش مهد قرآن از دیگر فعالیت های این موسسه در نمایشگاه امسال است.
این فعال قرآنی خاطرنشان کرد: موسسه مهد قرآن بیشتر روی حفظ قرآن متمرکز است که آموزش برای سنین سه تا هفت سال در قالب مهد شکوفه ها و سنین بالاتر را شامل می شود.
محمدپور اظهار داشت:‌ این موسسه از سال ۷۱ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون دارای ۱۵۰ شعبه در ۲۵ استان است و فعالیت های پژوهشی، آموزشی، تبلیغ و ترویج و چاپ و نشر را با هدف ایجاد و گسترش کلاس های آموزش جامع قرآن در سراسر کشور برای عموم مردم و ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام دنبال می کند.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق، زندگی» از هشتم تا ۲۶ خردادماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان بازدید کنندگان است./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.