امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58913
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 17 خرداد 1396 - 11:03 | | ارسال توسط :

فردا اتمام مهلت ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی

متقاضیان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ارائه کدرشته‌های جدید فقط تا فردا، پنج‌شنبه 18 خردادماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.

به گزارش بابل نوین، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ از هفتم خرداد آغاز شد و تا ۱۳ همین ماه ادامه داشت که با توجه به ارائه کدرشته‌های جدید و اطلاعیه تکمیلی، این مهلت تا پنجشنبه ۱۸ خرداد تمدید شده است و متقاضیان فقط تا ساعت ۲۴ فردا برای ثبت‌نام فرصت دارند.
ظرفیت پذیرش در این دوره‌ها ۱۶۲ هزار و ۱۰۸ نفر اعلام شده که این ظرفیت، بدون احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی است.
از ۶۷ رشته امتحانی دوره‌های کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۶، پذیرش در ۲۰ رشته با آزمون و ۴۷ رشته بدون آزمون (پذیرش صرفا بر‌اساس سوابق تحصیلی) صورت می‌گیرد.
داوطلبانی که علاقه‌مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی هستند باید بر‌اساس اطلاعیه‌ای که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع آنها ‌می‌رسد در مهلت معین به سایت دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و رشته و محل امتحانی خود را انتخاب و ثبت کنند.
پرداخت هزینه ثبت‌نام داوطلبان این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد و داوطلبان باید به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و ۲۵ هزار تومان به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، پرداخت و سپس ثبت‌نام کنند.
با توجه به اینکه مقرر شده است که در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت ۵۰۰ تومان به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.
آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶ (برای آن دسته از رشته‌های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ برگزار می‌شود.
داوطلبان از سه‌شنبه ۱۰ مرداد تا پنجشنبه ۱۲مرداد ۹۶ می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون را دریافت کنند./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.