امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55786
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 07 اردیبهشت 1396 - 13:36 | | ارسال توسط :

درخواست سازمان ملل از ترکیه برای احترام به حاکمیت عراق

به گزارش بابل نوین،سخنگوی سازمان ملل متحد در سخنانی از حملات نیروهای ترکیه به منطقه کوهستانی سنجار در شمال عراق ابراز نگرانی کرد و از ترکیه خواست به حاکمیت عراق احترام بگذارد. استفان دوجاریک، سخنگوی رسمی دبیرکل سازمان ملل متحد در نشستی مطبوعاتی که شب گذشته برگزار شد، گفت: ما در خصوص این حادثه احساس […]

به گزارش بابل نوین،سخنگوی سازمان ملل متحد در سخنانی از حملات نیروهای ترکیه به منطقه کوهستانی سنجار در شمال عراق ابراز نگرانی کرد و از ترکیه خواست به حاکمیت عراق احترام بگذارد.

استفان دوجاریک، سخنگوی رسمی دبیرکل سازمان ملل متحد در نشستی مطبوعاتی که شب گذشته برگزار شد، گفت: ما در خصوص این حادثه احساس نگرانی می کنیم و به خانواده های قربانیان تسلیت می گوییم.
دوجاریک همچنین دولت های ترکیه و عراق را به انجام مشورت در تمامی زمینه هایی که مورد توجه است و نگرانی‌های مشترکی در خصوص آن وجود دارد، دعوت کرد.
ارتش ترکیه اعلام کرد جنگنده هایش صبح روز سه شنبه، پایگاه های عناصر “حزب کارگران کردستان” (پ.ک.ک) و سازمان‌های تابعه آن را در کوه‌ های سنجار در شمال عراق و کوه “قره چوک” در شمال شرق سوریه بمباران کرده اند.
طبق ادعای ارتش ترکیه، مناطق بمباران شده، به “لانه تروریست‌ها” برای انجام حملات تروریستی علیه غیرنظامیان و نیروهای امنیتی ترکیه مبدل شده بود.
“ریدور خلیل” سخنگوی رسمی “یگان‌های مدافع خلق کرد” اعلام کرد حملات ترکیه در سوریه به کوه “قره چوک” ۲۰ کشته و ۱۸ زخمی در بر داشته است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.