امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80774
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 07 فروردین 1397 - 18:42 | | ارسال توسط :

برگزاری رکوردگیری نهایی قبل از اعزام به مسابقات آسیایی

سرمربی تیمهای نوجوانان و جوانان وزنه برداری گفت: مسابقات قهرمانی آسیا اهمیت ویژه ای برای ما دارد و تدابیری اندیشه شده تا بتوانیم از عنوان قهرمانی خود در آسیا و جهان دفاع کنیم.

به گزارش بابل نوین، «حمید رشیدی» سرمربی تیم های پایه وزنه‌برداری کشورمان در خصوص برگزاری اردوی نهایی این دو تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان، اظهار داشت: تمرینات مرحله آخر اردوهای ملی پوشان نوجوانان و جوانان را از روز ۵ فروردین ماه در کمپ تیم های ملی با حضور ۲۱ وزنه بردار استارت زدیم. شرایط برگزاری این اردو، همچون اردوهایی قبلی بسیار خوب دنبال می شود و نفرات حاضر در تمرینات به نحو مطلوبی خود را آماده حضور در مسابقات آسیایی می کنند و امیدواریم بهترین نتیجه را در این رقابتها کسب کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و جهان در سال ۲۰۱۸ نیز در کشور ازبکستان برگزار می شود و این کشور مدعی قهرمانی است. با همفکری اعضای شورای عالی فنی فدراسیون، تدابیری اندیشه شده تا با تاکتیک مناسب بتوانیم از عنوان قهرمانی خود در آسیا و جهان دفاع کنیم و با معرفی پدیده های وزنه برداری ایران، برای سومین قهرمان جهان در این رده سنی شویم.

سرمربی تیمهای ملی پایه ای کشورمان اضافه کرد: مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در ازبکستان از اهمیت بالایی برخوردار است. به این جهت که رقابتهای جهانی جوانان در تیرماه و بازی های المپیک نوجوانان در مهرماه امسال برگزار می شود و به طبع باید نفرات حاضر در اردو به بهترین شکل آماده این مسابقات مهمتر شوند.

رشیدی در خصوص زمان تعیین ترکیب اصلی دو تیم نوجوانان و جوانان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: ترکیب تیم نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تا حدودی مشخص شده ولی با توجه به برگزاری رکوردگیری نهایی دو هفته قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، قصد داریم دو وزنه بردار را برای شرکت در المپیک نوجوانان در آرژانتین انتخاب کنیم. از همین حالا نیم نگاهی هم به المپیک نوجوانان داریم تا در این رقابتها بتوانیم به کسب مدال منتج شود. ترکیب تیم جوانان اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا نیز در این رکوردگیری مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم های وزنه برداری نوجوانان و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: برای اعزام به مسابقات این رده سنی همیشه مشکلاتی داریم و برهمین اساس از ارگان نظامی همچون نیروی انتظامی و ارتش تشکر می کنم که همکاری زیادی را برای اعزام این ملی پوشان به مسابقات برون مرزی انجام می دهند./ص

خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.