امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63241
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 18 مرداد 1396 - 13:48 | | ارسال توسط :

دولت باید به توانمندی نیروهای داخلی توجه کند

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام سید حسین موسوی تبریزی با اشاره به تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به توانمندی‌های داخلی گفت: در دنیای امروز هر کس که بخواهد به کشورش ابراز علاقمندی کند باید به فکر ایجاد شغل برای جوانان باشد و برای آن ها عاقبت اندیشی کند. دبیرکل مجمع مدرسین و […]

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام سید حسین موسوی تبریزی با اشاره به تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به توانمندی‌های داخلی گفت: در دنیای امروز هر کس که بخواهد به کشورش ابراز علاقمندی کند باید به فکر ایجاد شغل برای جوانان باشد و برای آن ها عاقبت اندیشی کند.

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که در کشور فراوانی نیروی جوان داریم اظهارداشت: باید توانمندی‌های کشور را در نظر بگیریم و مسئولین باید توانمندی‌های کشور را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات برای به کارگیری توانمندی‌های کشور نیاز به مشورت دیگران است گفت: یکی از مسائلی که بعد از جنگ به شدت مورد توجه قرار گرفت جذب سرمایه و جذب علم و تکنولوژی از خارج کشور بود.

حجت الاسلام موسوی تبریزی تصریح کرد: بر همین اساس قرار شد صنعت داخلی را پیشرفته‌تر کنیم و آن چه را که در داخل نداریم از خارج وارد کنیم و این بدون استفاده از امکانات خارجی هم امکان‌پذیر نبود و لذا ما باید ارتباط کشورهایی که قصد دارند بدون استثناء با ما همکاری کنند را دنبال کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید به ظرفیت و توانمندی های نیروهای داخلی کشور توجه کند اظهار داشت: با این کار مشخص خواهد شد که پیشرفت کشور با تکیه به نیروهای داخلی هم امکان پذیر است و اگر هم نیاز به مشارکت با کشورهای خارجی شد باید بدون زورگویی و استثنائات انجام شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.