امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 36810
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 04 آذر 1395 - 12:00 | | ارسال توسط :

دولت در قبال نقض برجام روش مقابله به مثل را در پیش گیرد

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان با تأکید بر این که دولت باید پاسخ قاطعی به نقض برجام بدهد، گفت:هرچه اقدامی نشود و گستاخی ها بی پاسخ گذاشته شود دشمن جری تر می شود و مردم نسبت به عملکرد آقایان دلسرد خواهند شد.

به گزارش بابل نوین،آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به تمدید تحریم های ده ساله علیه ایران از سوی آمریکا، گفت: این کار قطعا نقض قرارداد برجام است.

وی افزود: در قرارداد برجام آورده شده که ایران تعهد کرده برنامه های هسته ای خود را محدود کند که این کار کار کرده و از برجام تخطی نکرده است؛ از تعهداتی که طرف مقابل پذیرفته و وظیفه دارد این است که نه تنها نباید تمدید تحریم داشته باشند بلکه همه تحریم ها باید ملغی شود.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان با بیان این که دشمن عملا تحریم ها را ملغی نکرده است، اظهار داشت: با این تمدید تحریم ها نقض برجام آشکا است که دولتمردان باید شجاعانه ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: مسؤولان و دولتمردان باید مقابله به مثل کنند تا دشمن بداند ایران کشوری ظلم و تسلیم پذیر نیست که اگر آنها هرکاری کردند پاسخی ندهد، پاسخ قاطع از سوی دولت جمهوری اسلامی باید داده شود چون اگر آنها بدانند مقابله به مثل می شود اینگونه گستاخی نمی کنند.

آیت الله عالمی با بیان این که دشمنی کردن طبیعیت دشمن است، ابراز داشت: آقایان باید روش و شیوه ای که حضرت امام در مقابل دشمن داشتند و در برابر دشمن ایستادگی جدی می کردند را نباید فراموش کنند.

وی عنوان کرد: آنچه که الان رهبر معظم انقلاب بیان می کنند باید نصب العین قرار دهند، هرچه اقدامی نشود و گستاخی ها بی پاسخ گذاشته شود دشمن جری تر می شود و مردم نسبت به عملکرد آقایان دلسرد خواهند شد./ز

منبع:رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.