امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21276
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, سیاسی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 05 اسفند 1394 - 8:58 | | ارسال توسط :

دکتر مومنی مورد حمایت بی نظیر بزرگان علم و فقاهت

آیت الله معلمی، حجت الاسلام پوراکبر، پروفسور دومیری گنجی و سایر بزرگان بابل با حضور در ستاد انتخاباتی و برنامه های دکتر مومنی از ایشان حمایت کردند

به گزارش بابل نوین، در پی انتخاب دکتر عابدین مومنی به عنوان گزینه اول اصولگرایان در بابل چهره‌های شاخصی چون آیت الله معلمی، حجت الاسلام پوراکبر، پروفسور دومیری گنجی، مهندس علی‌نیا و سایر بزرگان بابل با حضور در ستاد انتخاباتی اعلام حمایت خود را به نامبرده ابراز و برای ایشان که از چهره‌های شاخص مذهبی و متدین در سطح شهرستان به‌شمار می‌رود آرزوی موفقیت کردند.

این روزها با توجه به رقابت کاندیداها جناح‌های سیاسی هم که برحضور در مجلس اصرار دارند از کاندیداهای خودحمایت می‌کنند و این انتخابات و حمایت از کاندیداهای انتخاباتی سنگ محکی برای توان و مقبولیت جناح های سیاسی است.

نکته جالب و قابل توجه در گزارش خبرنگار بابل نوین از حضور پرشور مردم در عرصه تبلیغات در ستاد نماینده اول اصول گرایان در حوزه انتخابیه بابل یعنی دکتر مومنی حضور علما، برجستگان علمی و حضور مدیران شهرستانی موفق در حمایت از نامبرده می باشد.

در زیر به گوشه ای از صحبت‌های شخصیت‌های حاضر در این ستاد می‌پردازیم:

آیت‌الله معلمی عضو خبرگان رهبری و امام‌جمعه قائم‌شهر:

دکتر مومنی از چهره‌های انقلابی و خالص به نظام است و مردم بابل باید قدر این‌گونه افراد را بدانند و در انتخابات پیش رو به‌توانند چهره‌های شایسته‌ی را که ولایت و رهبری را قبول دارند انتخاب کنند.

photo_2016-02-24_07-59-20

photo_2016-02-24_07-59-04

سخنرانی حجت الاسلام پوراکبر امام جمعه تنکابن در ستاد دکترمومنی:

آشنایی دکتر با مباحث سیاسی و اجتماعی اسلام برای من بسیار شیرین بود، وجود افرادی مانند دکتر مومنی در مجلس شورای اسلامی یک نعمت است، در کنار افراد سیاسی و اقتصادی حضور افراد حقوق‌دانی چون دکتر مومنی در مجلس بسیار لازم و ضروری است و باید تلاش کرد چنین شخصیتی از این شهر در مجلس باشد.

photo_2016-02-24_08-36-27

پروفسور دومیری گنجی یکی از صد دانشمند برتر جهان از سال۲۰۰۸ تا کنون:

برای دکتر مومنی آرزوی موفقیت دارم.

photo_2016-02-24_08-26-35

حجت الاسلام والمسلمین رضایی رییس دفتر حضرت ایت الله العظمی شاهرودی :

من ناصر رضایی چراتی مسئول دفتر حضرت ایت الله العظمی شاهرودی اعلام می کنم ننگ بر کاندیدایی که به بهانه خیرات با پول و کالا دنبال خرید شعور مردم است.بنده به دلیل اصلح بودن آقای مومنی وارد میدان شده‌ام

photo_2016-02-24_08-32-41

مهندس علی‌نیا ریاست سابق شورای اسلامی شهر و شهرستان بابل و یکی از کاندیداهای سابق مجلس:

حضور در ستاد انتخاباتی دکتر مومنی باعث خوشحالی من شده است و امیدوارم موفق باشند.

photo_2016-02-24_08-01-10

حرمت‌الله بیژنی کاندیدایی که به نفع دکتر مومنی انصراف داد:

ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت، به این دلیل از انتخابات انصراف دادم که دکتر مومنی را که انسان سالم و دانشمندی است را حمایت کنم.

photo_2016-02-24_08-22-39

با توجه به استقبال افراد و شخصیت های مختلف از این نامزد انتخاباتی که همچنان هم ادامه دارد و با اقبال عمومی هم روبه رو شده است، باید تا هشتم اسفند منتظر ماند و دید که آیا دکتر عابدین مومنی انتخاب اول اصولگرایان و مذهبیون حوزه انتخابیه شهرستان بابل  می‌تواند یکی از دو کرسی مجلس را در این حوزه انتخابیه کسب نماید؟

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.