امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21273
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, سخن سردبیر, سیاسی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 05 اسفند 1394 - 7:28 | | ارسال توسط :

۱۰ نکته انتخاباتی در حوزه انتخابیه شهرستان بابل

برای تصمیم بهتر مردم بخوانند که همچنان بازی‌های سیاسی و شعار زدگی و تخلفات انتخاباتی بصورت گسترده در بابل انجام می‌شود.
به گزارش بابل نوین، در روزهای اخیر که هوا رو به اوج سردی رفته، گرمای ستادهای انتخاباتی همچنان ادامه دارد و در این میان نکاتی قابل تأمل برای رأی‌دهندگان در حوزه انتخابیه شهرستان بابل روی داده که در ذهن مخاطبان سوالاتی را به‌وجود آورده است.

در این مجال برخی نکات قابل ذکر مطرح خواهد شد تا خوانندگان خود قضاوت درستی در مورد انتخابات داشته و بتوانند با حضور حداکثری در انتخاب اصلح دقت نظر بیشتری داشته باشند.

۱- اصولگرایان بابل به نقاط مشترک برسند و به لیست نهایی احترام بگذارند تا اتفاقات انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ برای‌شان تکرار نشود.

۲- جالب است کسانی که خود را تا دیروز مدعی اصلی اصولگرایی می‌دانستند فقط برای اینکه رأی عده‌ای خاص را به دست آورند در لیست دیگر احزاب قرار گرفتند و خود را اصولگرای اصلاح طلب نامیدند.

در مقام اثبات جملات قبلی هرچه که در فضای رسانه‌ای تلاش کردیم به حزب و یا جریان سیاسی به نام اصولگرای اصلاح طلب و یا اصلاح طلب اصولگرا دست پیدا کنیم نتوانستیم چیز قابل ارزشی پیدا کنیم و حتی چنین چیزی از نظر قانونی ثبت نشده است و به این نتیجه رسیده‌ایم که بیشتر شبیه یک بازی است برای جمع کردن آرا همین و بس، پس مردم هوشیار باشند.

۳- نکته جالب این روزهای جریان سیاسی اصلاح طلب در سطح شهرستان بابل دادن لیست به صورت روزانه و تغییر آن به صورت شبانه است و جالب تر از آن که هنوز هیچ یک از کاندیداها به این باور نرسیدند که بصورت ثابت در لیست خواهند بود چون فردا باز ممکن است تغییراتی داشته باشد.

۴- نکته جالب در انتخابات پیش رو در بابل تغییر گرایش واضح نمایندگان ادوار گذشته و فعلی مجلس و پیوند خوردن با جریانی که در فتنه۸۸ بصورت مستقیم دخالت داشتند که این دوگانگی سوال برانگیز باعث دقت نظر بیشتر برای رای دهندگان خواهد بود.

۵- شنیده شده است یکی از کاندیداهایی که نتوانسته تائیدیه خود را از شورای نگهبان اخذ کند به یاران خود گفته است می‌توانید به هر گروه جناح و یا فردی رای دهید فقط برای کاندیداهای فعلی کاری نکنید و خود نیز فردی را معرفی نکرده است که این نکته بسیار سوال برانگیز است.
۶- چگونه است کاندیداهایی که دم از قانون و قانون مداری می‌زنند در چاپ پوستر، چاپ بنر در هر ابعاد و نصب در هر مکان که دلشان می‌خواهد اقدام می‌کنند و به قانون احترام نمی‌گذارند تا خدای نکرده مثلا از گردونه تبلیغات عقب نمانند آخر به چه قیمتی؟ حتما مردم با دید بصیرشان به این عدم رعایت قانون توجه می کنند.

۷- دیده شده همچنان در سطح شهر پاره کردن پوسترهای سایر رقبا بعد از گذشت سالیان زیاد و انتخابات‌های مختلف همچنان ادامه دارد و نصب پوستر بر روی پوستر دیگر نمایندگان نیز مشهود است که بد اخلاقی انتخاباتی محسوب می‌شود و دور از شان کاندیدای مجلس و طرفدارانش است.

۸- دیده شده است برخی کاندیداها آنچنان در توهم به سر می‌برند که به صراحت خودشان اعلام می‌کنند پوسترمان در حال خرید و فروش است (امیدواریم خدا شفا دهد)

۹- با توجه به گرانی قیمت‌های انواع میوه و تره بار باز هم برخی از نمایندگان فعلی که نتوانستند کاری برای مردم حتی در کمیسیونی که عضو هستند انجام دهند همچنان بر حضور خود در عرصه انتخابات اصرار می ورزند و شعار تداوم خدمت سر می‌دهند.

۱۰- و در آخر دیده شده است برخی خودشان را به سازمان‌ها ادارات و نهادهای انقلابی نسبت داده‌اند که مسئولین این نهادها با حفظ احترام برای همه کاندیداها هر گونه دخالتی را تکذیب کرده‌اند و اعلام داشتند به رای مردم احترام می‌گذاریم و اعتماد داریم(امیدواریم این دست از نمایندگان بر توانایی خود اتکا کنند و به دنبال جریانات و انتصابات خاص به خود نباشند)
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.