امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54356
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 23 فروردین 1396 - 15:16 | | ارسال توسط :

رشد امحای کالاهای قاچاق درسال ۹۵ /مزایده بهترین روش عرضه اموال است

به گزارش بابل نوین، امین دلیری  مهمترین روش، عرضه اموال بر مبنای مزایده است، چراکه مزایده یک روش کاملا مشخص و تعریف شده به شمار می‌آید که بر این اساس، سازمان تلاش دارد تا همه کالا‌ها اعم از منقول و غیرمنقول را در مزایده قرار دهد. مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی یادآورشد: این […]

به گزارش بابل نوین، امین دلیری  مهمترین روش، عرضه اموال بر مبنای مزایده است، چراکه مزایده یک روش کاملا مشخص و تعریف شده به شمار می‌آید که بر این اساس، سازمان تلاش دارد تا همه کالا‌ها اعم از منقول و غیرمنقول را در مزایده قرار دهد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی یادآورشد: این روش به دلیل شفاف سازی که برای همه متقاضیان ایجاد کرده، یک فرصت کاملا مساوی را فراهم می‌کند و بسیار مورد توجه است؛ بعد از مزایده، روش‌های دیگری هم وجود دارد که به آن تهاتر بین خلف گفته می‌شود که این مورد مربوط به کالاهای خاصی است.
 وی ادامه داد: سازمان اموال تملیکی روش‌های مختلفی را برای عرضه و فروش کالا‌ها در دستور کار خود قرار داده که تمام تلاش بر آن است که شفافیت، اصل در فروش این کالا‌ها باشد، به نحوی که همه متقاضیان در شرایط برابر و یکسان، به کالا‌ها دسترسی داشته باشند.

دلیری در پایان نیز از رشد امحای قاچاق در سال ۹۵ نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امحای قاچاق در سال ۹۶ نیز با قوت ادامه دارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.