امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54347
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 23 فروردین 1396 - 13:53 | | ارسال توسط :

رشد هفت درصدی تعداد معتکفان نسبت به سال گذشته

به گزارش بابل نوین، معممی مقدم رییس تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی  در مورد اعتکاف امسال ابراز داشت:تعداد معتکفان در سال ۹۶ نسبت به سال گذشته رشد هفت درصدی داشته است و این رشد نشان دعنده باور عمیق مردم به اعتقادات دین مبین اسلام است. وی در ادامه خاطر نشان کرد:در اعتکاف امسال تلاش کردیم […]

به گزارش بابل نوین، معممی مقدم رییس تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی  در مورد اعتکاف امسال ابراز داشت:تعداد معتکفان در سال ۹۶ نسبت به سال گذشته رشد هفت درصدی داشته است و این رشد نشان دعنده باور عمیق مردم به اعتقادات دین مبین اسلام است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:در اعتکاف امسال تلاش کردیم تا در هر مسجد یک مبلغ وجود داشته باشد تا پیوند معنوی میان معتکفان حفظ شود.همچنین به دنبال این هستیم تامعتکفان عهدنامه ای را تنظیم کنند و تا سال آینده آن را با خود داشته باشند.
مقدم در ادامه افزود:اخباری که از کل کشور نسبت به مراسم اعتکاف به دست ما می رسد موید این حرف است که زیر پوست جغرافیای ایران در این روزها معنویت خاصی وجود دارد.در کنار معتکفان کسانی هستند که با اخلاص تمام در تدارک افطار و سحر این سه روز اند و برخی خیران به صورت خودجوش کمک هایی را به این مراسم داشته اند.
رییس تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در مورد آشکار شدن ابعاد جدید اعتکاف افزود:به همت رسانه های مختلف و به ویژه رسانه ملی ابعاد جدیدی از معنویت اعتکاف به تمام مردم جهان نشان داده می شود و این موضوع بسیار ارزشمند است.امیدواریم در سال های آینده وقف اعتکاف نیز با مطالبه مردم ایجاد شود و از این ظرفیت نیز بتوانیم استفاده کنیم.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.