امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 86222
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 09 اردیبهشت 1398 - 19:12 | | ارسال توسط :

رمان ماورایی نشر کتابستان در صدر پرفروش‌های نمایشگاه

رمان «صخور» اثر امید کوره چی که نشر کتابستان معرفت منتشر کرده به عنوان پرفروش‌ترین اثر این ناشر در نمایشگاه کتاب اعلام شده است.

به گزارش بابل نوین، رمان «صخور» تازه‌ترین اثر امید کوره چی و جلد سوم از مجموعه «هفت جن» در غرفه نشر کتابستان معرفت در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

این کتاب که از ابتدای نمایشگاه کتاب تاکنون از فروش قابل توجهی برخودار بوده با حضور نویسنده آن در غرفه ناشر ازدحام بسیاری در نمایشگاه ایجاد کرد.

میزان استقبال از این کتاب به قدری بوده که ناشر اعلام کرده فروش بی‌سابقه‌ای داشته و به دنبال آن دیگر مجلدات این رمان که جلد سوم آن برای اولین مرتبه در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده نیز در صدر فروش این ناشر در روزهای نمایشگاه کتاب قرار گرفته است.

«صخور» در واقع دنباله‌ای است بر رمان‌های «هفت جن» و «لوثیا» که در آن دو نیروی خیر و شر با هم در مبارزه هستند و پای این مبارزه به زندگی امروز نیز کشیده می‌شود. انسان‌های امروزی درگیر این درگیری در جهان دیگری هستند و گاهی آسیب می‌بینند و یا خودشان در این درگی ی نقش دارند. این اثر را باید در گونه ادبیات فانتزی با مضمونی دینی دسته بندی کرد که نویسنده کوشش داشته تا در این ژانر اثری بومی و ایرانی خلق کند.

اثری که نشان داد در صورت تولید با کیفیت داخلی مخاطب به آن اقبال نشان خواهد داد. اثری که در روزهای نمایشگاه کتاب تهران پرفروش‌ترین اثر این ناشر در روزهای نمایشگاه کتاب محسوب می‌شود. این اثر از این حیث که در فضایی ماورایی رقم می‌خورد و حال و هوایی رازآلود دارد توجه مخاطب نوجوان را نیز به خود جلب کرده است.

سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۴ اردیبهشت در مصلای تهران آغاز به کار کرده و تا ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به کتاب است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.