امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 69203
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی تاریخ انتشار : 12 آبان 1396 - 14:16 | | ارسال توسط :

۱۳ آبان روز ایستادگی در مقابل شیطان بزرگ است/ پای انقلاب‌مان تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم

فرمانده سپاه بابل گفت: امام‌خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کرد، ما انقلابی بودن را از رهبری چون او یاد گرفتیم و پای انقلاب‌مان تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ مرتضی رمضانی در گفت‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: روز ۱۳ آبان از آن جهت به نام روز استکبارستیزی در ایران نامیده شد که شکستن قدرت پوشالی آمریکا در جهان و مشخص شدن اعمال استکباری این حکومت جنایتکار توسط دانش‌آموزان انقلابی ایران نه در ایران بلکه در جهان معاصر طنین‌انداز شد.

وی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی امام‌خمینی(ره) از سال‌ها قبل گفته بود که سربازان من در گهواره‌ها هستند و دیدیم که حماسه تسخیر لانه جاسوسی توسط همان سربازانی که خمینی کبیر گفته بود محقق شد.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: امروز در سراسر جهان کیست که ندادند حکومت آمریکا امپریالیسم جهانی است و در این راه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حکومت وهابی عربستان را در مسیر شیطانی خود قرار داده و بر مظلومان جهان رنج‌ها روا می‌دارد.

سرهنگ رمضانی تصریح کرد: مردم انقلابی امروز ایران افرادی هستند که خمینی بت‌شکن آن‌ها را برتر از عصر پیامبر می‌دانست و آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کرد، ما انقلابی بودن را از رهبری چون او یاد گرفتیم و پای انقلاب‌مان تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم.

وی افزود: سال‌هاست که تفکر انقلابی نایب امام زمان(عج) یعنی امام‌خامنه‌ای(دامت برکاته) دیدبان بصیر انقلاب اسلامی چراغ راه مردم ایران و بسیاری از کشورهای جهان شده و در مسیر زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت بدون لحظه‌ای درنگ بر استکبار جهانی تاخته است و باید خداوند را به‌خاطر داشتنی رهبری مقتدر و مردمی حزب‌الله شاکر باشیم.

این مسئول ارشد نظامی شهرستان بابل با اشاره به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان تاکید کرد: با توجه به شرایط سیاسی و مباحثی که بعد از برجام پیش آمده و فرد مبتذلی چون ترامپ رییس‌جمهور آمریکا در مورد سپاه پاسداران که فرزندان ملت ایران هستند حرف‌های گستاخانه‌ای زده است حضور حماسی مردم در اقصی نقاط کشور از جمله شهرستان بابل مانند همیشه پاسخ دندان‌شکنی به این شیاطین خواهد بود.

فرمانده سپاه بابل در پایان گفت: هنوز جهان بزرگی انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران را که به بهای خون شهدای انقلاب، دفاع‌مقدس و مدافعین حرم به‌دست آمده درک نکرده است اما عظمت ملت ایران هر روز در حال رشد است که امیدواریم در کنار خدمت بیشتر مسئولان به این مردم انقلابی شتاب بیشتری یابد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.