امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 32111
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار مازندران, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 09 آبان 1395 - 22:40 | | ارسال توسط :

رونمایی از کتاب فرزانگان بابل در نمایشگاه فرهنگی و قرآنی

    به گزارش بابل نوین، به نقل از فارس : کتاب فرزانگان بابل امشب در دوازدهمین نمایشگاه فرهنگی و قرآنی صحیفه سبز رونمایی شد. مدیر دوازدهمین نمایشگاه فرهنگی و قرآنی صحیفه سبز در این باره اظهار کرد: نمایشگاه فرهنگی و قرآنی صحیفه سبز دوازده در بخش‌های مختلف عفاف و حجاب، شهدای مدافع حرم، نشر معارف، […]

خبرگزاری فارس: رونمایی از کتاب فرزانگان بابل در نمایشگاه فرهنگی و قرآنی

 

 

به گزارش بابل نوین، به نقل از فارس : کتاب فرزانگان بابل امشب در دوازدهمین نمایشگاه فرهنگی و قرآنی صحیفه سبز رونمایی شد.

مدیر دوازدهمین نمایشگاه فرهنگی و قرآنی صحیفه سبز در این باره اظهار کرد: نمایشگاه فرهنگی و قرآنی صحیفه سبز دوازده در بخش‌های مختلف عفاف و حجاب، شهدای مدافع حرم، نشر معارف، انتشارات و نرم افزارهای مختلف فرهنگی و قرآنی برگزار شده است.

 

قاسم عزیززاده‌گرجی با اشاره به اینکه غرفه‌دارانی از تهران، قم و تبریز نیز در این نمایشگاه حضور داشتند، تصریح کرد: ۸۰ تصاویر مفهومی از فرمایشات مقام معظم رهبری با موضوع استکبار ستیزی، نفوذ قرآن به نمایش گذاشته است، علاوه بر آن محفل انسی با قرآن کریم، سوگواره شعر عاشورایی، کارگاه تخصصی آموزشی عفاف و حجاب نیز برگزار شده است.

 

وی رونمایی از کتاب فرزانگان بابل را یکی دیگر از اتفاقات مهم این نمایشگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: کتاب فرزانگان بابل درباره زندگینامه علمای سه قرن گذشته بوده که توسط حجت‌الاسلام باقرزاده به رشته تالیف درآمد.

 

مدیر نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز گفت: نمایشگاه مردمی فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران بستری مناسب و جدی در حوزه ترویج فعالیت‌های قرآن، عترت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که به گسترش تعمیق و تعمیم موضوعات قرآنی و تبیین مسائل معرفتی در جامعه، گفتمان قرآنی همچنین تشویق و ترغیب مردم برای آشنایی با فرهنگ قرآن بپردازند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.