امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 32112
  پرینتخانه » اجتماعی, مذهبی تاریخ انتشار : 09 آبان 1395 - 22:36 | | ارسال توسط :

رونمایی از سامانه جامع نذر اربعین توسط حجت‌الاسلام پناهیان/ فراخوان جهت ارائه نذورات نقدی و کالایی

به گزارش بابل نوین، به نقل از رجانیوز : این سامانه با آدرس Nazr.ir توسط “مجمع بین المللی موکبهای مردمی اربعین حسینی” با هدف ایجاد بستری بین المللی و تعاملی میان مردم سراسر جهان با مواکب خدمتگزار در اربعین حسینی و با رویکرد ساماندهی کمکها و نذورات مردمی و رفع نیازمندی‌های غیرقابل تامین مواکب راه […]

این سامانه با آدرس Nazr.ir توسط "مجمع بین المللی موکبهای مردمی اربعین حسینی" با هدف ایجاد بستری بین المللی و تعاملی میان مردم سراسر جهان با مواکب خدمتگزار در اربعین حسینی و با رویکرد ساماندهی کمکها و نذورات مردمی و رفع نیازمندی‌های غیرقابل تامین مواکب راه اندازی شده است.

به گزارش بابل نوین، به نقل از رجانیوز : این سامانه با آدرس Nazr.ir توسط “مجمع بین المللی موکبهای مردمی اربعین حسینی” با هدف ایجاد بستری بین المللی و تعاملی میان مردم سراسر جهان با مواکب خدمتگزار در اربعین حسینی و با رویکرد ساماندهی کمکها و نذورات مردمی و رفع نیازمندی‌های غیرقابل تامین مواکب راه اندازی شده است.

“مجمع بین المللی موکب های مردمی اربعین حسینی” طی فراخوان مراسم شروع به کار این سامانه در سال جدید از همه مواکب دعوت به عمل آورده نیازهای غیرقابل تامین خود را  از طریق سایت nazr.ir و اپلیکیشن موبایلی نذر اربعین به اطلاع عموم برسانند.
در این فراخوان از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) نیز خواسته شده با ارائه نذورات نقدی، کالایی و یا اعلام آمادگی جهت خدمت در مواکب این نیازمندی ها را تحت نظارت ستاد عتبات عالیات تامین نمایند.
لازم به ذکر است مرجع عالیقدر آیت الله مکارم شیرازی با اختصاص مبلغی جهت نذر فرهنگی در اربعین گذشته بر مشارکت مردم در پشتیبانی موکب‌های مردمی تاکید نمودند. متن صحبتهای حجت الاسلام و المسلمین پناهیان به زودی توسط این سامانه منتشر خواهد شد.
در قسمت درباره ما این سامانه متن زیر به عنوان معرفی و اهداف مجموعه درج گردیده است.
“مجمع بین المللی موکب‌های مردمی اربعین حسینی”، اجتماعی است از همه دلدادگان و شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) که در این سالها بصورت خودجوش و مردمی از کشورهای مختلف بار پذیرایی از زوار حسینی را در کنار توده‌ها و عشایر ملت بزرگ و مهمان نواز عراق و با کمک و پشتیبانی از موکب های خدمتگذار عراقی برعهده داشتند.
با توجه به افزایش چشمگیر تعداد زوار از دهها هزار نفر به قریب به بیست و هفت میلیون نفر در سال گذشته و همچنین دورنمای ده ها میلیونی این اجتماع بزرگ در آینده نزدیک و همچنین افزایش بازه پذیرایی از قریب به یک هفته اربعین به حدود ۲۰ روز ،قرار بر آن شد با ایجاد بستری بین المللی و بصورت تعاملی میان مردم و خدمتگذاران حسینی از سراسر جهان با مواکب خدمتگزار در اربعین حسینی زمینه ساماندهی کمکها و نذورات مردمی و رفع نیازمندی‌های غیرقابل تامین مواکب را بصورت مردمی فراهم آوریم.
این مجموعه در ایران نیز تحت نظارت “ستاد بازسازی عتبات عالیات”بنا دارد نذورات حسینی عزیزان در پذیرایی و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را به دست موکب‌های فعال بر اساس اولویتها و نیازمندی‌های زائران برساند.
با توجه به حجم ثبت نام کنندگان در سایت و نرم افزار “نذر اربعین” افراد داوطلب جهت خدمت در بخش‌های مورد نیاز  پس از قرعه کشی  از طریق مجموعه های مردمی مسئول و مواکب به کار گرفته خواهند شد.
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.